تاریخ انتشارجمعه ۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۴۱۰۰۱۱
امام جمعه زیراب گفت: برای رهایی از فتنه‌های پیش رو باید حقیقت و مقتدای خود را بشناسیم، دشمن شناس باشیم و‌ داشتن بصیرت فکری و عملی.
۰
plusresetminus
‌داشتن بصیرت فکری و عملی راه رهایی از فتنه‌های پیش رو
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمدزمان رضایی در نماز جمعه این هفته شهر زیراب به ولادت حضرت زینب سلام‌الله‌علیه و روایتی از آیت‌الله طباطبایی، نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه اشاره و اظهار کرد:ایشان روایتی در مورد مقام حضرت زینب فرمود و آن اینکه مقام زینب کبری آنقدر نزد خدا بزرگ است که شما نمیتوانید عظمت و مقام او را درک کنید.
 
وی یکی از خسارت‌های وارده بر کشور به دلیل بی‌بصیرتی و خطا در تحلیل، فتنه ۸۸ برشمرد و افزود: اینکه برخی حواسشان پرت است بدین علت بوده که آرمان‌های قرآنی و معنوی را درک نکرده‌اند و از امام و رهبر معظم انقلاب چیزی نمی‌دانند و همین‌ها با تحلیل غلط خسارت‌هایی همچون فتنه ۸۸ وارد ساخته‌اند.
 
امام جمعه زیراب با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۹دی نشان دهنده بلوغ سیاسی مردم است، خاطرنشان کرد:حضور آگاهانه مردم در ۹دی بیعت دوباره با آرمان‌های امام و نوعی بلوغ سیاسی مردم بوده است و نشان داده مردم دلداده نظام هستند. 
 
این مسئول با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور بابصیرت مردم افزود:حماسه ۹دی نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مومن بوده است، رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر صدها بار برای این نعمت هوشیاری و بصیرت شکرکنیم باز کم است.
 
رضایی راه رهایی از فتنه‌های پیش رو را چنداصل برشمرد و اظهار کرد: برای رهایی از فتنه‌های پیش رو باید حقیقت و مقتدای خود را بشناسیم، دشمن شناس باشیم و‌داشتن بصیرت فکری و عملی.
 
وی به بیان ویژگی نماینده اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب و امام راحل پرداخته و افزود: از دیدگاه امام و رهبری نماینده‌ای اصلح است که عزم جدی برای ریشه‌کنی فساد داشته و دلسوز قشر مستضعف باشد، به دنبال محرومیت زدایی باشد، به فکر معیشت، دین، فرهنگ ، دنیا و آخرت مردم باشد.
 
امام جمعه زیراب تاکید کرد: نماینده اصلح باید انقلابی و استکبار ستیز باشد، مردمی، ساده زیست، شجاع، دشمن‌شناس و دارای موضع روشن در امر فتنه باشد.
 
این مسئول با ابراز نگرانی نسبت به تلاش برخی برای پیاده کردن سند2030 در برخی از نقاط استان، اظهار کرد: در سوادکوه این‌گونه نیست اما متاسفانه در برخی از نقاط مازندران، مسئولان رده بالای مدیریتی به دنبال پیاده کردن سند۲۰۳۰ هستند، آنان باید توجه داشته باشند مسئولان جمهوری اسلامی هستند نه مسئولان کشورهای غربی.
 
رضایی با بیان اینکه مردم باید به دنبال انتخاب نماینده اصلح باشند، گفت: مجلس در رأس کشور است، نماینده‌ای که برای راهیابی به مجلس ریخت و پاش می‌کند تا کجا می‌آورد؟ او نمی تواند نماینده قشر محروم و باید پاسخگوی پول‌های خرج شده باشد، باید مواظب بود با بصیرت، تحقیق و چشم باز نماینده اصلح انتخاب شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴