بانوی ملی‌پوش تپانچه ایران گفت: مانند همه ورزشکاران هدف بزرگ من کسب مدال در المپیک است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازهانیه رستمیان درباره کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: من از 12 سالگی رشته تیراندازی را با حمایت پدرم شروع کردم و الان 21 سال دارم. در آخرین مسابقه کسب سهمیه که به میزبانی قطر برگزار شد با عملکرد خوبی که داشتم توانستم سهمیه المپیک را بگیرم. امیدوارم با تلاش خوب و آمادگی کامل در المپیک شرکت کنیم.
وی درباره اینکه رکوردهایش به چه صورت است و چقدر با برترین‌های جهانی فاصله دارد، عنوان کرد: ما در ماده 10 متر مشکلی نداریم و با برنامه‌ریزی خوب و اردوهای تدارکاتی می‌توانیم تمرینات خوبی داشته باشیم. در بخش بانوان باز هم شانس کسب سهمیه داریم. با توجه به برگزاری مسابقات جهانی، از طریق رنکینگ امکان کسب سهمیه وجود دارد اما کار سختی است.
بانوی ملی‌پوش تپانچه ایران در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره هدفش خاطرنشان کرد: تیراندازی محدودیت سنی ندارد و تلاش می‌کنم به فعالیتم ادامه دهم تا به اهداف بزرگم برسم. هدف من مانند همه ورزشکاران کسب مدال در المپیک است. من نخستین حضورم را در المپیک تجربه می‌کنم. تا الان مدالی در المپیک نداشتیم و تلاش می‌کنیم این هدف در این دوره محقق شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲