تاریخ انتشارجمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۰۸۹۳۱
در حالی که چند روزی از کناره گیری«مصطفی کارخانه» از هدایت تیم شهرداری ارومیه به علت کسالت و بیماری می‌گذرد اما همچنان پایتخت والیبال آسیا و هواداران بی‌شمارش در انتظار تعیین سرمربی هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازدر حالی که چند روزی از کناره گیری«مصطفی کارخانه» از هدایت تیم شهرداری ارومیه به علت کسالت و بیماری می‌گذرد اما همچنان پایتخت والیبال آسیا و هواداران بی‌شمارش در انتظار تعیین سرمربی جدید هستند.
با اینکه گفته می‌شود سه گزینه اصلی هدایت تیم شهرداری ارومیه،« محمدرضا تندروان» کمک مربی فعلی و سرمربی فصل قبل العربی قطر،«ابراهیم وطن پرست» مربی بومی، با تجربه و با کارنامه ای قابل قبول و «پیمان اکبری»سرمربی فصل قبل تیم سایپا و دستیار فعلی کولاکویچ در تیم ملی است و بنابراین گزینه‌های هدایت تیم شهرداری مشخص است اما تاکنون به دلایل نامشخص نام سرمربی به طور رسمی اعلام نمی‌شود.
این در حالی است که چند تیم تمرینات خود را آغاز کرده و تیم‌ها در حال یارگیری برای برطرف کردن نقاط ضعف‌هایشان هستند.
گفته می‌شود روز یکشنبه سازمان لیگ فدارسیون والیبال با مربیان سوپر لیگی نشست خواهد داشت تا درباره نقل و انتقالات بازیکنان به زمان مشترک دست پیدا کنند و بحث پلی اف را قطعی سازند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲