فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد

بکارگیری 2 هزار نیرو در طرح زمستانه

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۴۰۸۸۰۲
فرمانده انتظامی مازندران گفت: در طرح رزمایش زمستانه بیش از 2 هزار نیرو به مسافران و هم استانی‌ها خدمات‌رسانی می‌کنند.
۰
plusresetminus
بکارگیری 2 هزار نیرو در طرح زمستانه
به گزارش بلاغ، سردار سیدمحمود میرفیضی در رزمایش زمستانه دستگاه‌های اجرایی فعال در محورهای استان با اشاره به شرایط خاص استان مازندران از نظر جغرافیایی و نزدیکی به مرکز اظهار کرد: مازندران از جمله استان‌هایی است که بیشترین تردد سالانه در آن انجام می‌شود.

میرفیضی سطح راه‌های برفگیر و کوهستانی استان مازندران را 3 هزار کیلومتر اعلام کرد و افزود: همچنین 700 کیلومتر با 13 گردنه کوهستانی در مازندران وجود دارد که باید نسبت به تامین ایمنی در آن اقدام کرد.

فرمانده انتظامی مازندران یادآور شد: با توجه به اقدامات صورت گرفته و همراهی و قانونمداری مردم شاهد کاهش تصادفات در استان هستیم و در طرح رزمایش زمستانه بیش از 2 هزار نیرو به مسافران و هم استانی‌ها خدمات رسانی می‌کنند.

میرفیضی افزود: همچنین 644 دستگاه تاسیسات راهداری، خودرو‌ها و آمبولانس در طرح زمستانه به کار گیری می‌شود و 120 پایگاه در این طرح به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

وی امدادرسانی هوایی از طریق هلال احمر و اورژانس را از دیگر بخش‌های طرح رزمایش زمستانه اعلام کرد و گفت: در تلاش هستیم تا در زمستان خدمات مناسبی به مسافران و هم استانی‌ها ارائه دهیم.

میرفیضی افزود: در طول سال از جمله پایان هفته شاهد افزایش سفر‌ها به مازندران هستیم و مازندران هم مقصد و هم معبر گردشگری به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: در سال 84 در کشور 28 هزار نفر براثر تصادف جان باختند و این میزان در حال حاضر به 16 هزار نفر کاهش یافته است و این درحالی است که 156 درصد به شمار خودروها، 154 درصد به شمار موتورسیکلت‌ها و 118 درصد بر شمار رانندگان افزوده شده است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در کشور به ازای هر 100 هزار نفر 19 نفر براثر تصادفات فوت می‌شوند و این میزان در استان مازندران دو نفر کمتر است گفت: باید همه سازمان‌ها از ظرفیت‌های خود برای کاهش حوادث بهره گیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴