تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱
کد مطلب : ۴۰۸۵۲۳
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شمال گفت: اوضاع احوالات امروزی کشور ما نیازمند نیروی مومن خلاق منتقد پرشور نیروی علمی دانشگاهی است که در پیشرفت کشور و حل کردن مشکلات کشور موثر باشد.
۱
plusresetminus
وضعیت فعلی کشور نیازمند نیروهای مومن خلاق و دانشگاهی است
ابوالفضل علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به اینکه هویت بسیج و بسیجی اظهار کرد: تعمق و تدبر در فهم بسیج، یکی از ضروری‌ترین نیازها و وظایف نسل امروز بسیج در آستانه‌ی آغاز دهه‌ی چهارم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بی‌شک از آن جا که بسیج فرزند عزیز و صالح رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شاگرد خلف ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است، برای رسیدن به شناختی حقیقی از معنای بسیجی، مؤلفه‌ها و شاخصه‌های هویت بسیجی، باید به سراغ آرا و نظرات ایشان رفت و کلام این دو بزرگوار را مرور کرد.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شمال بسیج دانشجویی را در پیشرفت جامعه و انقلاب موثر دانست و اظهار کرد: بسیج یک نهاد مردمی است که گوشه ای از این نهاد را نام بسیج دانشجویی می‌درخشد، از زمان انقلاب تا به امروز بسیج تاریخ ساز بوده از تسخیر لانه جاسوسی تا جنگ تحمیلی و ....تاثیرگذار بوده است.

وی تصریح کرد: در جامعه‌ی امروزی در میان جنگ رسانه ای دشمن و فشار حداکثری دشمن علیه کشورمان  هستیم و مشکلاتی از جمله گرانی، بیکاری، اوضاع معیشت مردم و ....در جامعه وجود دارد.

این فعال فرهنگی به تاثیر بسیجیان در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: در اوضاع احوالات امروزی کشور ما نیازمند نیروی مومن خلاق منتقد پرشور نیروی علمی دانشگاهی است که در پیشرفت کشور و حل کردن مشکلات کشور موثر باشد تا به امروز به عنوان نیروی جوان و انقلابی شناخته شده است که می‌تواند روز به روز پیشرفت کند و موجب پیشرفت جامعه و انقلاب شود.

وی با تاکید اهداف بسیج عنوان کرد: بسیج باید اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای خود تعریف کند زیرا نهادی که هدف نداشته باشد به بیراهه‌ میرود و بسیج دانشجویی باید در مسائل حاشیه ای از جمله سلبریتیسم پوپولیسم و مسائل از این دست کمتر ورود کند زیرا هیچ درد از این مردم دوا نمیکند.

علیدخت ادامه داد: بسیج دانشجویی در حال حاضر تمرکزش را در زمینه اقتصاد و کسب کار قرار دهد که مشکل میلیون ها ایرانی است.

وی برگزاری جشن دانشجویان جدیدالورود، برپایی اردوهای فرهنگی، تفریحی و ورزشی، برگزاری جشنواره غذا، تبلیغ صنایع دستی آمل و  برگزاری کلاس های حل تمرین برای دانشجویان ضعیف هستند توسط دانشجویان بسیجی را از جمله فعالیت های بسیج دانشجویی دانشگاه شمال عنوان کرد.

وی با تاکید بر شعار سال و اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: کلاسهای کارآفرینی برای دانشجویان که قرار است با هماهنگی مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شمال اجرا شود تا بعد از اتمام تحصیل مشکل کار نداشته باشند.

علیدخت در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان این ماه اردوی جهادی به یکی از مناطق سیل زده خواهیم رفت تا یکی از اهداف بسیج که محرومیت‌زدایی است با حضور جهادگران بسیجی جامعه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴