مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: هدف ما میدان دادن به جوانان برای رسیدن به سطح اول تیم ملی بزرگسالان است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره عملکرد بذری و محمدیان در تورنمنت کشتی آزاد روسیه گفت: با صحبت‌هایی که با محمدی داشتم، از هر 2 نفر راضی بود. البته می‌توانستند نتایج بهتری هم بگیرند، هرچند با توجه به جوایز دلاری مسابقات و از طرفی شرایط میزبانی گفته می‌شود کمی هم مسائل داوری در این نتایج دخیل بوده است.
وی ادامه داد: هدف ما میدان دادن به جوانانی مانند بذری و محمدیان است. اواخر هفته نیز تیمی متشکل از تعداد دیگری از کشتی‌گیران جوان به تورنمنت روسیه اعزام می‌شود که نشان‌دهنده اهمیت این موضوع برای کادر فنی است. هر قدر پشتوانه‌های خوبی داشته باشیم می‌توانیم نفرات بیشتری را در اوزان مختلف تیم ملی، برای انتخاب در دسترس داشته باشیم. هدف ما این است تا با میدان دادن به این جوانان آنها را به سطح اول تیم ملی بزرگسالان برسانیم.
مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد درباره درخواست تغییر وزن برخی از کشتی‌گیران برای حضور در انتخابی جام تختی و جام تختی گفت: منعی برای این موضوع نداریم؛ اسامی اعلام شده است و البته باید با مجوز و هماهنگی کادر فنی این کار صورت گیرد تا به برنامه ریزی مسابقات آسیبی وارد نکند.
کاوه درباره لغو سفرش به روسیه برای همراهی با تیم منتخب کشتی آزاد گفت: پیش از این زمان مسابقات 14 و 15 آذر اعلام شده بود و فکر می‌کردم شانزدهم به ایران برمی‌گردم و می‌توانم در انتخابی جام تختی حضور داشته باشم، اما با توجه به اینکه برگشت تیم ملی از روسیه 19 آذرماه خواهد بود، عملا نمی‌توانستم نظارتی روی این مسابقات داشته باشم و به همین دلیل ترجیح دادم همراه تیم نباشم.
 رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام آلانز روسیه روزهای 15 تا 17 آذرماه در ولادی قفقاز روسیه برگزار می‌شود که تیم منتخب کشورمان با 6 آزادکار در این مسابقات به میدان خواهد رفت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴