فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه خبر داد

اجرای 250 برنامه گرامیداشت هفته بسیج در سوادکوه

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۴۰۷۲۴۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه از اجرای 250 برنامه گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
اجرای 250 برنامه گرامیداشت هفته بسیج در سوادکوه
به گزارش بلاغ، سیدموسی حسین‌نژاد در نشست خبری چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین اظهار کرد: راهبرد استکبار و امریکا در مواجه با انقلاب اسلامی براندازی و تغییر ماهیت انقلاب اسلامی بوده و همه ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را بر این امر متمرکز کرده است.

وی افزود: اما قدرت نرم بسیج در مقابل تمام این حوزه‌ها ایستادگی کرد و توانست پیروزی خود را ثابت کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه تاکید کرد: انقلاب اسلامی با تفکر بسیجی رو به رشد است و منحنی قدرت آمریکا به مدد همین تفکر رو به افول است، در چهل سالگی بسیج می‌توانیم یک نمایشگاه از ناکامی‌های آمریکا در مواجه با انقلاب و تفکر بسیجی را عرضه کنیم.

این مسئول با بیان اینک هرکجا صدای دلنشین بسیج بر کشوری حاکم شود، چشم طمع دشمن دور خواهد شد، با اشاره به سخن رهبری مبنی بر تربیت ۸ میلیون جوان بسیجی پای کار، گفت: حشد الشعبی، انصارالله و حزب‌الله با الگوگیری از تفکر بسیجی در مقابل استکبار ایستادند.

حسین‌نژاد با بیان اینکه بسیج یک امر فراگیر بوده و از همه اقشار و صنوف در آن حضور دارند، به چند بعدی بودن بسیج اشاره واظهار کرد: فرمول قدرت بسیج توکل به خدا، اطاعت پذیری، بصیرت و خداباوری است.

وی با اشاره به عملکرد بسیج در دوران دفاع مقدس، سازندگی و محرومیت‌زدایی، از انجام ۲۵۰ برنامه در سطح شهرستان سوادکوه به مناسبت هفته بسیج خبر داد و از جمله این برنامه‌ها به مراسم دلدادگان حسینی، به رسم ادب (دیدار با خانواده شهدای بسیجی)، شهید آبروی محله، مسابقه یادواره سرداران و ۱۶۰ شهید پل‌سفید، ویزیت رایگان، میز خدمت، اردوی جهادی، مشاوره رایگان حقوقی، اردوی راهیان نور جنگل، نمایشگاه عکس اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه از دیگر برنامه‌ها در این ایام با اشاره به برنامه "جاری زندگی"، خاطرنشان کرد: در این برنامه با زوج‌های جوان بسیجی دیدار خواهیم داشت و این برنامه در راستای ترویج زندگی آسان و سبک زندگی اسلامی است.

این مسئول از برگزاری رزمایش سه گردان بیت‌المقدس با یک سناریوی متفاوت در نیمه دوم آذرماه در شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان نیز در روز ۵ آذر در سالن شهیدان رضایی و با حضور نماینده ولی فقیه استان برگزار خواهد شد.

حسین‌نژاد در پایان به برگزاری المپیاد ورزشی در دوم آذرماه در شهرستان سوادکوه به مناسبت هفته بسیج اشاره و اظهار کرد: در این المپیاد، ورزشکاران ۵ شهرستان در رشته‌های دو میدانی، کشتی، کاراته،و پینگ‌پنگ با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴