تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۴۰۷۰۹۳
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه از امروز بحث نظارت یا گشت ویژه در کل استان به اجرا در خواهد آمد؛ گفت: مردم نگرانی نداشته باشند چرا که هر گونه افرایش قیمت چه در بخش خدمات و چه در بخش کالا ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.
۰
plusresetminus
آغاز طرح ویژه بازرسی از بازار مازندران از امروز/مردم نگران نباشند/افزایش قیمت کالا و خدمات ممنوع است
حسین‌قلی قوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص نظارت ویژه بر بازار کالا و خدمات در پی اعلام افزایش نرخ بهای سوخت اظهار کرد: از امروز بحث نظارت یا گشت ویژه در کل استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: تمام بازرسان ما به ویژه طی روزهای نخستین طرح در سطح بازار حضور پیدا خواهند کرد و ما هم طی روز جاری به اتفاق رسانه‌ها در سطح بازار حاضر خواهیم شد و به سوالات مردم پاسخ خواهیم داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: هیچ کالا و خدماتی افزایش قیمت پیدا نخواهد کرد و از آن‌جا که 95 درصد حمل و نقل در استان توسط کامیون‌ها انجام می‌شود و سوخت گازوئیل هیچ افزایش قیمتی پیدا نکرده است؛ مردم نگران افزایش قیمت کالا و خدمات نباشند.

این مسئول ادامه داد: از امروز با ابلاغ به تمام ادارات ما در سطح استان و با حضور مشترک بازرسان تعزیرات حکومتی و اتاق‌های اصناف گشت مشترک ویژه در استان به اجرا در خواهد آمد.

قوانلو تصریح کرد: به هیچ عنوان، افزایشی در سطح کالا انجام نمی‌شود و در بخش خدمات نیز هم همین‌طور است و اگر نیاز به افزایش نرخ خدمات باشد، تصمیم‌گیری انجام خواهد شد و اگرنه هر گونه افزایش قیمت چه در بخش خدمات و چه در بخش کالا ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی متذکر شد: افزایش قیمت در سطح تاکسی‌های درون شهری و خودروهای عمومی سواری بین شهری نیز فعلا ممنوع است و میزان سهمیه بنزین خوردوهای عمومی سواری بین شهری که در این طرح مغفول مانده بود، طی امروز و فردا قرار است تعیین تکلیف شود تا این مشکل رانندگان این بخش نیز مرتفع شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پاسخ به این سوال که همواره در نظارت‌ها، کمبود نیروی انسانی در بخش بازرسی وجود داشته است؛ اعلام کرد: برای پر کردن این خلأ، نظارت‌های مردمی را با فعال کردن سامانه 124 پوشش دادیم و از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه افزایش قیمت نسبت به قبل از آغاز طرح، که برابر قانون تخلف است به این سامانه گزارش دهند تا در اسرع وقت، برخورد با متخلفان انجام گیرد.

به گفته وی، در تمامی شهرستان‌ها و در تیم بازرسی، قاضی  ویژه حضور خواهد داشت و در صورت احراز و مشاهده تخلف، برخورد آنی و قاطع همراه با صدور حکم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴