تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۰۶۹۷۳
قمی‌ها در بازار بزرگ ایران طعم شیرین قهرمانی در مسابقات فصل 1398 لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور و انتخابی جام باشگاه‌های جهان را چشیدند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور به واسطه اینکه تیم قهرمان آن به عنوان نماینده ایران در دوره جدید پیکارهای جام باشگاه‌های جهان حضور می‌یابد، در اوج حساسیت و البته جذابیت به انجام رسید و قم نیز یک تیم و چند کشتی‌گیر مطرح خود را در این لیگ به میدان فرستاد.
از قم تیمی به نام شهدای مدافع حرم در مسابقات این فصل لیگ برتر کشتی فرنگی ایران حضور یافت، تیمی که ترکیب آن را استعدادها و نخبه‌های کشتی قم تشکیل می‌دادند اما به دلیل جوانی و تجربه کم و همچنین عدم برخورداری از پشتوانه مالی، این تیم نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند و در همان مرحله مقدماتی حذف شد.
در کنار تیم شهدای مدافع حرم، از قم چند کشتی‌گیر مطرح در ترکیب دیگر تیم‌های باشگاهی این دوره به میدان رفتند، کشتی‌گیرانی همچون هادی علیزاده‌پورنیا، علی‌اکبر حیدری، مهدی ابراهیمی و مهدی قادری که در ترکیب دو تیم از چهار تیم حاضر در مرحله نهایی این لیگ حضور داشتند.
نفراتی همچون مهدی ابراهیمی و علی‌اکبر حیدری اعضای تیم قهرمان این دوره یعنی بازار بزرگ ایران بودند، هادی علیزاده‌پورنیا برای یکی از دو تیم فینالیست این دوره لیگ برتر کشتی ایران یعنی سینا صنعت ایذه کشتی گرفت و مهدی قادری نیز نماینده‌ دیگری از کشتی قم در ترکیب تیم دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بود.
پرونده رقابت‌های فصل 1398 لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در حالی بسته شد که تیم‌های بازار بزرگ ایران و سینا صنعت ایذه به دیدار نهایی رسیدند و در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی، بازاری‌ها موفق‌تر عمل کرده و با برتری هشت بر دو از تشک مسابقه خارج شدند تا جشن قهرمانی بگیرند.
با پایان مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور تیم بازار بزرگ ایران قهرمان شد، تیم سینا صنعت ایذه عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد و تیم هیات کشتی سیرجان نیز با برتری 6 بر 4 برابر دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان سکوی سوم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲