تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۰۶۶۵۲
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: ارتباط شرکت مخابرات ایران و همراه اول یک ارتباط ناگسستنی و رو به هم‌افزایی است و اپراتور اول تلفن همراه با تکیه بر توان زیرساختی مخابرات کشور و هم افزایی حوزه‌های ثابت و سیار، نقش خود را در توسعه اکوسیستم دیجیتال کشور با بهره‌برداری از پروژه فاز ۸ به عالی‌ترین صورت ایفا می‌کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی منطقه کردستان، مهندس سیدمجید صدری با بیان اینکه پروژه فاز ۸ توسعه همراه اول به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های مخابراتی کشور، پیشران توسعه صنعت ارتباطات است، اظهارکرد: به منظور نهایی‌سازی این عملیات گسترده و تاثیرگذار، از حدود ۲ هزار سایت جدید و ۱۹ هزار تکنولوژی جدید و مختلف، استفاده می‌شود که انقلابی در دسترسی مشتریان به نسل‌های پیشرفته ارتباطات سیار ایجاد خواهد کرد.
وی افزود: توسعه فیبر برای توسعه سایت‌های نسل سوم و چهارم و بالاتر و ایجاد پهنای باند کافی داخل مراکز برای پشتیبانی از سایت‌ها، از مهم‌ترین کارهای شرکت مخابرات ایران، در همکاری با همراه اول برای اجرا و تحقق چشم‌انداز توسعه فاز 8 است.
وی خاطرنشان کرد: در این مسیر لزوم توانمندسازی عوامل اجرایی استان‌ها و با کمک وزارت ارتباطات برای توسعه سریع طرح uso بسیار مهم است و همچنین تلاش برای ایجاد انضباط مالی روزافزون در تمام بخش‌های مخابرات و همراه اول و ارتباط مناسب با شرکت نقش اول کیفیت (ناک) لازم و ضروری است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: شروع پروژه افتتاح فاز ۸ همراه اول، نقطه عطفی در مسیر فعالیت‌های این شرکت بوده و چشم‌انداز اپراتور اول تلفن همراه را به ویژه در پوشش نسل‌های جدید اینترنت همراه در ایران بی‌رقیب می‌سازد و همچنین تشریح شرح وظایف هر یک از بخش‌ها و واحدهای مختلف ثابت و سیار، موجب پاسخگو بودن استان‌ها و پیروی از برنامه توافق شده و اجرای سریع آن خواهد شد.
مهندس صدری افزود: در این مسیر مهم، لزوم تلاش مضاعف در تمام استان‌ها با توانمند سازی عوامل اجرایی، تمدید قرارداد اجاره سایت‌ها و تمدید آن با مالکین و سازمان‌ها به منظور اجرای صحیح عملیات دیجیتال محور لازم و ضروری است.
 وی اظهار داشت: توسعه فاز۸ همراه اول ، این مجموعه را به مهم‌ترین و بزرگترین پیشران تحول دیجیتال برای مشتریان، سازمان‌ها، صنایع و دولت ایران تبدیل خواهد کرد و آن را به عنوان یکی از حامیان اصلی رشد و توسعه اکوسیستم دیجیتالی در ایران هوشمند معرفی خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: اپراتورهای پیشرو در دنیا، همواره هم از منظر استراتژیک و هم از منظر عملیاتی، سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر روی مدیریت فناوری‌های خود شامل رصد، شناسایی، ارزیابی و انتخاب، توسعه و یادگیری فناوری داشته‌اند که فعالیت‌های همراه اول  نیز کاملا به همین سمت و سو در حرکت است.
وی در همین زمینه یادآور شد: پیروی از فرهنگ تغییر رفتار مشترکان موبایل و ثابت، در فضای صنعت دیجیتال امری طبیعی است و بسیاری از خدماتی که قبلا با مراجعه حضوری مشترکان به مراکز و دفاتر انجام می‌شد به واسطه تجارب جدید که در استفاده از خدمات حوزه بانکی، حمل‌ونقل، آموزش و ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی کسب شده، دیگر رضایت‌بخش نیست و توسعه فرهنگ دیجیتالی یک ضرورت است.
مهندس سیدمجیدصدری در پایان تصریح کرد: پیروی از این فرهنگ دیجیتالی جدید یک ضرورت است، چرا که ذائقه و سلیقه کاربران در استفاده از ابزارهای ارتباطی و خدمات تعریف‌شده در این عرصه، کاملا متحول شده و افتتاح فاز ۸ توسعه همراه اول نیز کاملا در همین راستا و تحقق کامل و اساسی چشم انداز ایران هوشمند است.
 در این مراسم همچنین از تمبر یاد بود اختصاصی فاز ۸ توسعه شبکه همراه اول رونمایی شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴