تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۰۶۲۷۲
در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال تیم‌های گیتی‌پسند و هایپر به ترتیب حفاری و اهورا را شکست دادند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال روز سه‌شنبه 14 آبان ماه تیم‌های اصفهانی هایپر شاهین‌شهر و گیتی‌پسند به ترتیب به مصاف رقبای خود یعنی اهورا بهبهان و حفاری اهواز رفتند و به 2 پیروزی دست پیدا کردند.
شاگردان حمید بی‌غم در گیتی‌پسند در سالن پیروزی اصفهان میزبان تیم حفاری اهواز بودند، که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست پیدا کردند، تک گل این بازی را حسین فهیمی‌مقدم برای گیتی‌پسند به ثمر رساند.
بازی پر‌حاشیه با کسب 3 امتیاز برای گیتی‌پسند همراه بود
بازی‌های حفاری و گیتی‌پسند در چند فصل گذشته همیشه با حواشی زیادی همراه بوده است و طبق معمول بازی روز گذشته نیز حاشیه‌هایی داشت؛ تیم حفاری در پی اعلام پنالتی به سود گیتی‌پسند از زمین خارج شد و بعد از چند دقیقه وارد زمین شدند، همچنین درگیری‌های زیادی در این بازی ایجاد شد.
با 3 امتیاز کسب شده از این بازی، گیتی‌پسند با 8 برد، 5 مساوی و تنها 2 شکست و کسب 29 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است؛ گیتی‌پسند در دور رفت با نتیجه 3 بر صفر مقابل حفاری شکست خورده بود.
حمید بی‌غم بعد از کسب پیروزی مقابل حفاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه از گیتی‌پسند انتظار بازی زیبا، پر‌گل و برد می‌خواهند، یک روز هم مانند این دیدار هرچه میزنید به گل تبدیل نمی‌شود و هرچه میگذرد فشار بیشتر می‌شود.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: بازی‌ها پلی‌آف است و برای همین فرقی نمی‌کند اول باشیم یا دوم، وظیفه من این است که تیم در بین 4 تیم اول باشد و بازیکنان برای پلی‌آف آماده باشند.
وی در ادامه در مورد حواشی بازی گفت: فوتسال پربرخورد است، البته ما مشکلی نداشتیم و بازی خودمان را انجام دادیم؛ هیچ درگیری پیش نیامد و از طرف بازیکنان ما هیچ بحثی نبود.
بی‌غم در پایان بیان داشت: خیلی از موقعیت‌هایمان گل نشد، از آن‌جایی که برای برد آمده بودیم، بازیکنان فشار زیادی حس می‌کردند و در ضربات آخر دقت نکردند، به همین خاطر شور و هیجان الکی راه افتاد.
پیروزی شیرین هایپر در یک بازی پر‌گل و جذاب
در یکی دیگر از دیدار‌های این هفته لیگ برتر فوتسال تیم هایپر شاهین‌شهر در بهبهان مهمان اهورا بود و در پایان یک بازی پر‌گل موفق به کسب پیروزی شیرین با نتیجه 6 بر 5 شد و با دست پر به اصفهان بازگشت.
برای هایپر در این بازی ابراهیم حسینی، مهرداد جابری، کامبیز گمرکی و بلال اسماعیل‌پور گلزنی کردند تا شاگردان مصطفوی که در دیدار رفت به تساوی 3 بر 3 مقابل اهورا رسیده بودند، این‌بار این تیم را شکست دهند.
هایپر با 3 امتیاز حاصل از برد این دیدار 17 امتیازی شد و تا رده نهم جدول رده‌بندی بالا آمد؛ زرد‌پوشان تاکنون 4 برد، 5 تساوی و 6 شکست در کارنامه دارند و شانس حضور در پلی‌آف را دارند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴