تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۰۶۲۱۴
اکنون در آستانه انقلاب سوم قرار داریم، انقلابی که تمام منافع آمریکا در منطقه را نابود خواهد کرد و آن روز، دیر نیست.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،علی ابراهیمی نوشت: شناخت دشمن اصلی ملت ایران توسط جوانان و دانشجویان در سال٥٨ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اتفاق بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است . حرکتی که بنیانگذار انقلاب از آن به انقلاب دوم و انقلابی بزرگتر از انقلاب اول! تعبیر کردند. 
می‌دانیم که انقلاب اول بر علیه دست نشانده استکبار و نظام سلطه بود. مهره ای که اسناد فراوانی از وابستگی اش به غرب وجود دارد.
در انقلاب اول عملأ ایالات متحده قدرت تحمیل اراده خود بر ایران را از دست داد، اما تجربه طولانی امریکایی‌ها آنها را امیدوار نگه داشته بود که با حضور برخی سرشبکه‌ها و عناصر وابسته خود در کشور بتواند نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند. 
نقشه‌ها و دسیسه‌هایی طراحی شد که معجزه آسا با اراده الهی تدابیر امام و حضور فعال و با بصیرت ملت خنثی شد و با شکست مواجه شد. تا اینکه در ١٣ آبان ٥٨ دانشجویان به قلب استکبار هجوم برده و آمریکا را از خاک میهن بیرون راندند و دست بیگانه را از انقلاب اسلامی قطع کردند.این گونه انقلاب دوم رقم خورد. آن حماسه بزرگ شروعی بود برای قطع ریشه استکبار از منطقه.
 امروز عقلای دنیا نظاره گر این واقعیت‌اند که آمریکا نسبت به چند دهه قبل افول کرده است. 
امروز آمریکا با وجود هزینه‌های سنگین در منطقه جایگاه خود را بکلی از دست داده و در تقابل با محور مقاومت به رهبری انقلاب  اسلامی راهبرد و برنامه‌هایش با شکست مواجه شده است و با تشکیل و تقویت جریان مقاومت دست او از چند کشور مهم منطقه قطع شده است.
می‌توان گفت که اکنون ما در آستانه انقلاب سوم قرار داریم. انقلابی که تمام منافع آمریکا در منطقه را نابود خواهد نمود، و آن روز دور نیست.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴