تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۴۰۶۰۸۹
فرماندار رامسر گفت: تبعید حضرت امام، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و شهادت جمعی از دانش آموزان در سال ۵۷ سه رویداد مهم کشورمان بود که سبب شده هر ساله راهپیمایی ۱۳ آبان با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود.
۰
plusresetminus
راهپیمایی 13 آبان فردا با شکوه هر چه بیشتر برگزار می‌شود
به گزارش بلاغ، محمد آزاد در جلسه هماهنگی برگزاری راه پیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: تبعید حضرت امام بنیانگذار جمهوری اسلامی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و شهادت جمعی از دانش آموزان در سال ۵۷  سه رویداد مهم کشورمان بود که سبب شد هر ساله راهپیمایی ۱۳ آبان با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود تا این سه واقعه مهم تبیین شود.

 وی با بیان اینکه مردم در شکل گیری نظام ما و در تحکیم و تثبیت انقلاب اسلامی نقش داشتند تصریح کرد: هر ساله راهپیمایی را با شکوه تر از سال قبل راهپیمایی برگزار می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان با شکوه بوده است و راهپیمایی ۱۳ آبان یک راهپیمایی دانش آموزی و دانشجویی بوده که به شکل مردمی در آمده است.

آزاد افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان انقلاب اسلامی به سمت شهرداری رامسر برگزار می‌شود.

امینی‌نیا، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر نیز راهپیمایی ۱۳ آبان را حرکت مبتنی بر عقل و منطق عنوان کرد و گفت: حضور همیشگی و پرشور مردم در صحنه پایه های نظام را محکم و استوار کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴