تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۰۶۰۴۷
خادمان و زائران اربعین حسینی مستقر در عمود 1092 مسیر نجف به کربلا در نذری متفاوت و معنوی، بلافاصله پس از بازگشت از عتبات با حضور در طرح همسفران خورشید 6 در خدمت زائران پیاده رضوی بودند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،خادمان و زائران اربعین حسینی مستقر در عمود 1092 مسیر نجف به کربلا در نذری متفاوت و معنوی، بلافاصله پس از بازگشت از عتبات با حضور در طرح همسفران خورشید 6 در خدمت زائران پیاده رضوی بودند. 
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی که در طرح خدمت به زائران اربعین حسینی به‌همراه گروه اعزامی مرکز پزشکی حج و زیارت رئیس درمانگاه هلال احمر در موکب 1092 گفت: تعداد 18 نفر از اعضای کادر درمانی عمود 1092 با وجود خستگی کار و فشار ناشی از ازدحام جمعیت در ایام اربعین پس از بازگشت در نخستین ایستگاه امدادی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در ابتدای جاده قدیم نیشابور مستقر شدند.
مصطفی ذاکر افزود: خادمان زائران کربلا در اربعین همگی باورشان این بود که خدمت به زائران پیاده امام رضا(ع) همانند خادمی زائران اربعین حسینی است و بنابراین در این ایستگاه مستقر شدند که صرفا در روزهای منتهی به شهادت حضرت رضا(ع)، تعداد 714 مورد خدمات معاینه ویزیت، پزشک، تزریقات و پانسمان و خدمات امدادی مانند کنترل فشار خون ارائه شد. 
به گفته وی، تعداد 3 نفر پزشک، 6 نفر پرستار، 4 نفر کارشناس دارویی و 6 نفر امدادگر در این پایگاه مستقر بوده و به ارائه خدمت به زائران پیاده رضوی پرداختند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴