تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۴۰۵۸۶۲
مادر شهید مدافع حرم گفت: هدایت فرهنگ جامعه توسط سرمایه‌دارها با اهداف مشخص به سمت فرهنگ غربی سوق داده می‌شود که بنیان خانواده را با مشکل روبه رو کروه است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،حکیمه غفوری، مادر شهید صادق عدالت اکبری ظهر امروز در نشست با خانواده معظم شهدا، جانبازان و نخبگان استان آذربایجان‌شرقی با سفر رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: فرزندان ما فدای یک تار موی رهبری هستند و خودمان حاضریم همه چیز را تحمل کنیم ولی خم بر ابروی رهبری نیاید.  
وی افزود: ما مشکل شخصی نداریم و همه مشکلات ما درد جامعه و اجتماعی است. 
غفوری گفت: مشکل اصلی فاصله با اهداف انقلاب است به طوریکه باید نمود اسلامی در جامعه دیده شود ولی متاسفانه دیده نمی‌شود. 
وی ادامه داد: هدایت فرهنگ جامعه توسط سرمایه‌دارها با اهداف مشخص به سمت فرهنگ غربی سوق داده می‌شود که بنیان خانواده را با مشکل روبه رو کرده است. 
غفوری با بیان اینکه هزینه سفر به آنتالیا از مشهد ارزان‌تر است، گفت: تعداد ماشین‌های حرکت داده شده به ترکیه برابر با مسیر تبریز به تهران است که اینها برنامه‌ریزی شده است. 
وی افزود: فاصله طبقانی نمود پیدا کرده در حالی که در زمان دوران دفاع مقدس اکثر رزمنده‌ها از حاشیه شهرها بودند ولی الان با بی‌توجهی اکثر مفاسد در این مناطق است. 
غفوری اظهار داشت: کاندیداهای انتخاباتی به محلات حاشیه رفته و مانور تبلیغاتی می‌دهند ولی بیشترین مشکل نیز برای آنهاست. 
وی گفت: بنده یک فرهنگی هستم و همه معتقدیم زیرساخت جامعه از نظام آموزش و پرورش رقم می‌خورد ولی در طول این ۳۰ سال خدمت، من شاهد پس‌رفت بودم و به عبارتی آموزش و پرورش فراموش شده است. 
غفوری تصریح کرد: مدارس روی پای خود می‌چرخند و از نظر منبع مالی هیچ خدماتی از وزارت دریافت نمی‌کنند و به عبارتی وقتی در عرض چهار سال چهار وزیر عوض شود، نباید انتظار زیادی داشت. 
وی گفت: برخلاف تصور، برخی افراد معتقدند درب خزانه به روی خانواده شهدا باز است ولی ما برای بهبود خدمات ایثارگران مطالبات زیادی داریم. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴