تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۰۴۹۱۳
عملیات اجرایی تعریض قطعه سوم جاده ورکلا – گهرباران به طول بیش از ۱۰ کیلومتر و با هزینه ۳۳۳ میلیارد ریال آغاز شد.
۰
plusresetminus
کلنگ پروژه تعریض محور ورکلا – گهرباران به زمین زده شد
به گزارش بلاغ، عملیات اجرای فاز نهایی  پروژه تعریض محور ورکلا – گهرباران به طول بیش از ۱۰ کیلومتر با حضور معاون مهندسی و توسعه زیربنایی سازمان بنادرودریانوردی ، نمایندگان شهرستان ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ، مسئولین منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد و جمعی از مدیران استانی آغاز شد.

مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در حاشیه برگزاری آیین کلنگ زنی پروژه تعریض محور ورکلا - گهرباران گفت بندرامیرآباد در راستای مسئولیت اجتماعی خود و تعامل شهر و بندر و با هدف کاهش سوانح و تصادفات جاده ای ، فاز نهایی این پروژه با بودجه ۳۳۳ میلیارد ریال که از سوی سازمان بنادرودریانوردی تأمین شده را کلید زد.

سیاوش رضوانی اظهار داشت: قطعه سوم این پروژه به طول ۱۰,۵ کیلومتر  به همراه تامین ایمنی مسیرهای اجرایی اعم از خط کشی ، روکش آسفالت ، گاردریل و ... می باشد.

وی  با اشاره به اینکه ، در این پروژه ، برای مسیرهای رفت و برگشت جاده ورکلا – گهرباران ، تعریض پیش بینی شده است ابراز امیدواری کرد مردم این خطه  با پایان این پروژه ۳۰ ماهه شاهد محوری با تمامی استانداردهای راهوری و راهداری باشند.

پیش از این مراسم ، اله یار عضو هیأت عامل و معاون مهندسی و توسعه زیربنایی سازمان بنادرودریانوردی با حضور در منطقه عملیاتی و اراضی پسکرانه بندرامیرآباد ، از پروژه های عمرانی در حال ساخت این بندر بازدید و در جریان آخرین وضعیت اجرایی آن ها قرار گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴