تاریخ انتشاريکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۰۴۳۷۰
فعال سیاسی و اجتماعی استان گلستان با انتقاد از حذف نام شهدا از معابر و خیابان‌های شهرها، گفت: خدا بهترین حافظ یاد شهداست و نور الهی هرگز خاموش شدنی نیست.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،پس از آنکه ماجرای حذف نام مبارک شهدا از تابلوهای معرف خیابان‌ها و کوچه‌ها در تهران سر و صدای زیادی در رسانه‌ها کرد و رهبر معظم انقلاب نیز در روزهای گذشته پیرامون ضرورت حفظ و حراست از ارزش‌ها به ویژه نام و یاد شهدای عزیز سخن گفتند، برخی فعالان فرهنگی و اجتماعی در گرگان نیز به حذف نام شهدا از میادین و خیابان‌ها اعتراض کردند و از شهردار این شهر که روحیه‌ای جهادی و انقلابی را در کارنامه دارد خواستند تا به این وضعیت رسیدگی و نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.
حسین کریمی‌اول، فعال سیاسی و فرهنگی استان گلستان در یادداشتی اعلام کرد:
چند وقتی است که دشمن در غالب جنگ نرم به مقابله با انقلاب اسلامی از طریق بسیج همه ابزارها و امکانات تاثیرگذار بر فکر و اندیشه مردم پرداخته است تا ازطریق عملیات روانی و نفوذی‌های خود در مراکز فرهنگی و تصمیم‌گیری بتواند اعتقادات ما یعنی توحید، نبوت، عاشورا، جهاد و شهادت را که جز مولفه‌های اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است را کم رنگ نمایند و یا در یک پروسه آرام و تدریجی از بین ببرند.
لذا یکی از مهمترین این ارزش‌ها واژه شهید و شهادت که امروزه شاهدیم که با استفاده از غفلت نیروهای ارزشی و انقلابی به بهانه‌های مضحک توسط عناصر مزدور و نفودی نام شهدا از کوی و برزن شهرهای‌مان پاک شده است. جای بسی تاسف است مراکزی که به برکت خون شهدا ارتزاق می‌کنند.این اقدام خیانت‌آلود را انجام داده و یا می‌دهند.
البته این یک زنگ خطری است که همه باید به هوش باشند که دشمن متوجه شده است که تا فرهنگ جهاد و شهادت در بین این ملت زنده است هیچ خطری انقلاب را تهدید نخواهد کرد. لذا باید در مقابل دشمنان همچون شهدا آماده جان نثاری تحت رهبری امام خامنه‌ای عزیز باشیم تا خائنین رسوا و دشمنان مایوس شوند، هر چند شهدا جانشان را با خدا معامله کرده‌اند و مالک خونشان خداست و او بهترین محافظ است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴