تاریخ انتشارسه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۴۰۴۰۳۴
رئیس جمهور آمریکا در دیدار با رئیس جمهور کره‌جنوبی گفت که ممکن است توافقی با پیونگ‌یانگ حاصل شود و این امکان وجود دارد که توافقی بدست نیاید.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد سه‌شنبه (به وقت تهران) با «مون جائه» رئیس جمهور کره‌ جنوبی دیدار کرد.
ترامپ در این دیدار گفت که قصد دارد درباره تجارت با کره‌جنوبی کارهایی انجام دهد.
رئیس جمهور کره‌جنوبی نیز در این دیدار ابراز امیدواری کرد که دیدار دیگری میان ترامپ و «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی برگزار شود.
ترامپ نیز گفت که وی خواستار آن است که پیش از برگزاری دیدار، به این نتیجه برسد که چه نتیجه‌ای از نشست سوم با کیم حاصل می‌شود.
رئیس جمهور آمریکا گفت که به خوبی با کره‌شمالی به پیش می‌رویم و ممکن است که به توافقی با این کشور برسیم و ممکن است که توافقی نیز حاصل نشود.
وی همچنین اضافه کرد که با مون‌جائه درباره پرتاب موشک‌های کوتاه برد کره‌شمالی بحث خواهد کرد.
رهبران آمریکا و کره شمالی روز نهم تیرماه برای سومین بار و این دفعه در منطقه غیرنظامی در مرز دو کره با یکدیگر دیدار کردند. (جزئیات بیشتر)
ترامپ با عبور از خط مرزی کره جنوبی به کره شمالی، به اولین رئیس جمهور مستقر تاریخ آمریکا تبدیل شد که وارد خاک کره شمالی می‌شود. این دیدار در شرایطی صورت می‌پذیرد، که دو دیدار قبلی ترامپ با رهبر کره شمالی به‌جهت زیاده‌خواهی‌های رئیس‌جمهور آمریکا بی‌نتیجه پایان یافته بود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴