فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر خبر داد

تجمع بزرگ ۱۰۰۰ نفری عاشورائیان در قائم‌شهر

تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۴۰۳۹۰۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر از تجمع بزرگ ۱۰۰۰ نفری عاشورائیان در قالب گردان‌های بسیجی در نخستین روز هفته دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
تجمع بزرگ ۱۰۰۰ نفری عاشورائیان در قائم‌شهر
به گزارش بلاغ، حسین علیزاده در جمع خبرنگاران هفته دفاع مقدس را یادآور رشادتها و فداکاری ها و مجاهدت های رزمندگان و ایثارگران دانست و اظهار کرد: رزمندگان دفاع مقدس با روحیه انقلابی و حماسی برگرفته از نهضت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) بر دشمنان پیروز شدند و این فرهنگ ایثار و شهادت نسل به نسل تداوم یافته است.

وی افزود: جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان قائم شهر، تجمع بزرگ ۱۰۰۰ نفری عاشورائیان در قالب گردان های بسیجی در نخستین روز هفته دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثارالله ، نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس ، افتتاح پروژه های اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی ، ۱۰ واحد مسکن محرومین ، برپائی یادواره های شهدا ، و تجلیل از مدافعان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر بیان کرد: عطر افشانی و غبارروبی قبور شهدا، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و مساجد برای انتقال و بیان اهداف و دستاوردهای دوران دفاع مقدس و برپائی نمایشگاه های دفاع مقدس وهمایش های بصیرتی در سطح پایگاه ها را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان قائم‌شهر برشمرد .

علیزاده در پایان گفت: با اشاره به نقش تاثیرگزار رسانه ها دردوران دفاع مقدس از تلاش های خبرنگاران و اصحاب رسانه در ثبت و حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت ودستاوردهای دوران فاع مقدس قدردانی کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴