تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۰۳۶۷۶
مدیر آموزش و پرورش بابل گفت: امسال خیران مدرسه ساز ساخت 8 مدرسه در بابل را به عهده گرفتند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،مهدی جایمند در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مطبوعات در ادبیات سیاسی رکن چهارم دموکراسی هستند که صدای مردم بوده و مسؤولان را به تفکر و اصلاح امور جامعه و پیشبرد نظام جامعه نزدیک می‌کند.
وی با اشاره به اینکه انتظار داریم خبرنگاران با نقادی منصفانه ما را هدایت کنند، افزود: اجازه می‌دهیم که ما را نقد عالمانه کنند تا ناکارآمدی‌ها از این منظر رفع شود.
مدیر آموزش و پرورش بابل تصریح کرد: در حال حاضر مهم ترین دغدغه ما بحث کمبود نیروی انسانی است.
جایمند خاطرنشان کرد: مراسم روز شکوفه‌ها امسال در دبستان شاهد دختران ساعت هشت و نیم روز یک شنبه برگزار می‌شود و برای روز اول مهر امسال نیز به طور نمادین زنگ مهر در 6 محور شامل حوزه شهری هنرستان امام خمینی(ره) ساعت هفت و نیم و امیرکلا دبیرستان فاطمه الزهرا(س)، در محور بابلکنار دو مدرسه ابتدائی، محور گتاب هنرستان طاها، لاله آباد مدرسه ابتدائی و در مدرسه غیر دولتی نیز مدرسه غیرانتفاعی هدی به صدا در می‎‌آید.
این مسؤول یادآور شد: پروژه مهر امسال با شعار کیفیت بخشی، توانمندسازی و مدرسه کارآفرینی در هفت کارگروه انجام شد.
وی ادامه داد: در حوزه متوسطه دوره اول متوسطه، متوسطه دوم نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش داریم با 212 مدرسه، هزار و 380 کلاس درس، 34 هزار و 126 دانش‌آموز و هزار و 620 نیروی انسانی داریم.
وی اضافه کرد: در سال 97 و 98 رتبه های کشور 140 داوطلب با رتبه زیر دو هزار داشتیم، سه دانش‌آموز با رتبه 10 تا 99 داشتیم، 70 داوطلب با رتبه 100 تا 999 و 60 نفر با رتبه هزار تا دو هزار داشتیم.
مدیر آموزش و پرورش بابل با اشاره به رتبه‎های استانی، تصریح کرد: 367 داوطلب زیر دو هزار، سه داوطلب زیر 10، 194 نفر زیر هزار، 36 نفر زیر 100 و 144نفر رتبه زیر دو هزار نفر داشتیم.
جایمند گفت: شهرستان بابل 21 مدرسه هیات امنایی با 530 مدرسه، سه هزار و 248 کلاس درس، با 80 هزار نفر دانش‌آموز و پنج هزار و 100 همکار فرهنگی دارد.
وی با بیان اینکه بابل 291 رتبه اول فرهنگی و هنری استان را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد:در حوزه قرآنی 27 رتبه اول، 21 رتبه دوم و هشت رتبه سوم استان از بابل است.
این مسؤول با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز ساخت هشت مدرسه را تقبل کردند، یادآور شد: در پروژه مهر امسال دو مدرسه آسیب پذیر موزیرج و سادات محله بابل با کمک خیرین با اعتبار 800 میلیون تومان بازسازی شد و کمک مردمی برای هزینه جاری مدارس نیز 6 میلیارد تومان بوده است.
مدیر آموزش و پرورش بابل گفت: شهرستان بابل 73 مدرسه تخریبی، 56 مدرسه بلا استفاده دارد که مدرسه تخریبی شهری ما 26 مدرسه و مدرسه تخریبی روستایی ما نیز 47 مدرسه است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴