رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور خبر داد

کمک 5 هزار میلیارد تومانی خیران به بهزیستی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۴۰۳۶۲۹
رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور گفت: جامعه خیرین حامی معلولین کشور در سال پنج هزار میلیارد تومان به بهزیستی کمک می‌کند.
۰
plusresetminus
کمک 5 هزار میلیارد تومانی خیران به بهزیستی
به گزارش بلاغ، مراسم کلنگ‌زنی پروژه خیرساز 10 واحدی مسکن مددجویان و معلولین بهزیستی در روستای اسرم شهرستان میاندورود با حضور رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور، مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی، مدیرکل بهزیستی مازندران، رئیس بهزیستی میاندورود در دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

جمال باقری نسامی مدیرکل بهزیستی مازندران در این مراسم با بیان اینکه خیرین فرشتگانی هستند که روی زمین حضور دارند و از آنها بهره‌مند می‌شویم، اظهار کرد: هر یک از ما فرصت کوتاه برای زندگی داریم و آنچه از ما می‌ماند نام نیک است و به کودکانمان بیاموزیم که بی‌تفاوت نباشیم و به هم‌دیگر کمک کنیم.

باقری با اشاره به ساخت 10 واحد مسکن توسط خیرین در مازندران، گفت: پنج واحد از ده واحد مسکونی در شهرستان میاندورود برای افراد تحت پوشش بهزیستی ساخته می‌شود و خیرین علاوه بر ساخت منزل مسکونی، تمام لوازم زندگی را نیز تامین می‌کنند.



بوربور رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور نیز با بیان اینکه مجمع خیرین کشور از هشت جامعه خیری و هشت بنیاد خیریه و سه دانشگاه تشکیل شده و 18 عضو حقیقی دارد، بیان کرد: هر یک از مجموعه‌ها در بخش مربوط به خود کارها را انجام می‌دهند.

بوربور تصریح کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز 30 درصد از ساخت و ساز مدارس را برعهده دارند و جامعه خیرین حامی معلولین کشور در سال پنج هزار میلیارد تومان به بهزیستی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین در 10 استان شعبه ایجاد کرده است، گفت: امیدواریم در مازندران نیز در یکی دو سال آینده شعبه ایجاد شود تا بتوانیم با هماهنگ کردن مجامع خیرین مختلف بخشی از آسیب اجتماعی و بخشی از مشکلاتی که محرومین ما دارند را حل کنیم.



ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴