تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۰۳۶۲۵
شهردار جویبار گفت: با همراهی و هم‌دلی اتحاد شهروندان، بتوانیم اقدامات مثبت و سازنده‌ای در سطح شهر جویبار انجام دهیم تا شهر جویبار به جایگاه اصلی خود دست یابد.
۰
plusresetminus
جویبار را با اتحاد و همدلی به جایگاه اصلی خود برمی‌گردانیم
به گزارش بلاغ، همت محمدنژاد نیز در دیدار با کارکنان شهرداری شهر جویبار ضمن تشکر از اعتماد شورای اسلامی شهر جویبار اظهارکرد: با همراهی شورا، مجموعه همکاران شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی و هم‌دلی و اتحاد شهروندان، انشاله بتوانیم اقدامات مثبت و سازنده‌ای در سطح شهر جویبار انجام دهیم تا شهر جویبار به جایگاه اصلی خود دست یابد.
 
وی افزود: پاسخگویی مناسب و در شأن شهروندان و همچنین سلامت در روابط اداری از جمله مواردی است که سر لوحه کارها در این مجموعه قرار خواهد گرفت.
 
شهردار جویبار با تأکید بر اینکه نظرات و پیشنهادات را با جان و دل پذیرا هستم اظهار کرد: در راستای رفع موانع و تنگناهای موجود و دستیابی به توسعه پایدار شهری، تمامی نظرات و پیشنهادات را دریافت خواهم کرد و امیدواریم بتوانم به شکلی فعالیت کنم که مردم  شهرجویبار از آن راضی و خشنود باشند.
 
محمدنژاد گفت: انتظار دارم به جهت صرفه‌جویی و پرهیز از هرگونه هزینه‌های غیر ضرور و اتلاف منابع، از نصب و درج هرگونه پیام تبریک به صورت بنر تبلیغاتی یا آگهی اجتناب شود و هزینه های آن صرف امور خیریه شود.
 
محمد فقیه رئیس شورای اسلامی شهر جویبار نیز در این مراسم با اشاره به مشکلات  و موانع موجود در  توسعه شهر جویبار بیان کرد: شهردار جدید جویبار باید با تعامل با سایر ادارات، دستگاه‌های اجرایی و همچنین استفاده از مشاورین و متخصصین بومی در مسیر رفع و پیگیری مشکلات شهری تلاش کند.
 
وی قانون‌گرایی در شهرداری را یکی از عوامل موثر بر ترویج شهروندمداری دانست و افزود: حفظ حرمت و جایگاه قانون از جمله وظایف شهرداری است و شهردار و همکاران ما در مجموعه شهرداری با رعایت قوانین، باید در مسیر خدمت‌رسانی هر چه مطلوب‌تر و شایسته‌تر به شهروندان جویبار گام بردارند که این راه مورد حمایت همه جانبه شورای اسلامی خواهد بود.
 
شیداله آقایی سرپرست سابق شهرداری جویبار نیز گفت: در این مدت تعامل خوبی با شهروندان داشتیم و سعی کردیم طی مدت دو ماه از حضورم به نحو احسن امورات شهرداری را با کمک همکاران پیش ببریم و از این پس نیز با همکاری مجموعه شهرداری و شورای شهر با تمام قوا در کنار شهردار جدید خواهیم بود تا شهر در مسیر توسعه گام بردارد.
 
گفتنی است در این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر جویبار از زحمات شیداله ‌آقایی سرپرست سابق شهرداری تقدیر و تشکر کرد و ضمن ابلاغ حکم انتصاب همت محمدنژاد به‌عنوان شهردار جدید جویبار  توفیق خدمت‌رسانی هر چه شایسته‌تر به شهروندان جویبار را برای وی خواستار شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United Kingdom
علی محسن کیاسری
به نام خدای حسین ع
درود بر مقام عظمای ولایت
آیا همت نژاد همان کار را برای جویبار می کند که برای کیاسر کرد ؟ متاسفم برای جویباری ها
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴