تاریخ انتشارشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۰۳۲۶۵
پرافتخارترین ورزشکار معلول استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته بزرگسالان ایران برای آمادگی حضور در مسابقات پارالمپیک 2020 به اردو دعوت شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،پرافتخارترین ورزشکار معلول استان قم در هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین حسین گلستانی از رشته والیبال نشسته است که در ویترین افتخارات خود قهرمانی‌های متعدد میادین کشوری، بین‌المللی، آسیایی، جهانی، جام بین‌قاره‌ای و پارالمپیک را دارد.
گلستانی از حدود هشت سال قبل که در رده سنی جوانان به تیم ملی والیبال نشسته کشورمان دعوت و قهرمان بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد، به واسطه توانمندی‌های فنی، تکنیکی و فیزیکی هر ساله در اردوی تیم‌های ملی اعزامی به مسابقات برون‌مرزی حضور داشته و تمام مدال‌ها و عناوین قهرمانی در داخل و خارج از کشور را تجربه کرده است.
این ورزشکار که دو دوره در بازی‌های پارالمپیک حضور داشته، اکنون آماده سومین تجربه حضور در این رویداد بزرگ ورزش جهان می‌شود، به همین منظور با دعوت از 15 بازیکن به اردوی تیم ‌ملی والیبال نشسته، پنجمین مرحله اردوی آمادگی این تیم از این هفته به میزبانی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.
فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با هدف حضور پرقدرت ملی‌پوشان والیبال نشسته کشورمان در‌ بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو تدارک وسیعی برای این تیم دیده و اردوی جدید با حضور والیبالیست‌هایی از تهران، خراسان‌رضوی، مازندران، گیلان، اصفهان، البرز، قم، گلستان، قزوین، آذربایجان شرقی و لرستان تشکیل می‌شود.
داود علی‌پوریان و صادق بیگدلی از تهران، مهدی بابادی از خراسان‌رضوی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، رمضان صالحی و امیر کفش‌دار از مازندران، میثم علیپور از گیلان، محمدرضا سبحانی‌نیا از اصفهان، مهرزاد مهروان از البرز، حسین گلستانی از قم، محمد نعمتی از گلستان، مرتضی رمضانی از قزوین، میثم حاجی‌بابایی از آذربایجان‌شرقی و حسین دریکوند از لرستان 15 ملی پوش حاضر در این اردو محسوب می‌شوند.
سرمربیگری تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در راه کسب آمادگی برای دفاع از عنوان قهرمانی بازی‌های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل بر عهده هادی رضایی است و بهمن تاروردی‌زاده مربی تیم ملی محسوب می شود، ضمن اینکه محمد صفری به عنوان فیزیوتراپ و علی کشفیا به عنوان سرپرست در اردو حضور دارند و ملی‌پوشان تا 28 شهریور تمرین می‌کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴