BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> دعوت از شناگران و کمانداران اصفهانی به تیم ملی | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۰۲۷۵۸
مشخص شدن نفرات دعوت شده به تیم ملی شنا، صعود تیم ملی بسکتبال به المپیک و حضور رمی‌ها در تیم ملی ایتالیا از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،در روز 16 شهریور ماه علاوه بر این‌که نفرات دعوت شده به تیم ملی شنا مشخص شدند، گروه‌بندی مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا انجام شد.
مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان
✅ طبق برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی تیم ملی شنا کمپ تمرینی شناگران اعزامی به مسابقات رده‌های سنی آسیا از روز شنبه 23 شهریور در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود و متین سهران و علیرضا یاوری از اصفهان در این اردو حاضر هستند.
✅ بیست و دومین دوره جام باشگاه‌های هندبال آسیا در سال 2019 قرار است به میزبانی کره‌جنوبی برگزار شود که قرعه‌کشی این مسابقات در کویت انجام شد؛ تیم‌های سپاهان و زاگرس از ایران در این رقابت‌ها حضور دارند. 11 تیم در 2 گروه به رقابت می‌پردازند.

گروه A: اس کی هاوکس (کره‌جنوبی)، زاگرس (ایران)، العربی (قطر)، الکویت (کویت)، شارجه (امارات)
گروه B: الوکره (قطر)، عمان (عمان)، باربار (بحرین)، الوحده (عربستان)، العربی (کویت)، سپاهان (ایران)
✅ لورن وودز، بازیکن آمریکایی ذوب‌آهن که در سال 2011-2012 در این تیم اصفهانی بازی می‌کرد، به دلیل عدم پرداخت مطالباتش به فدراسیون جهانی شکایت کرد که فیبا نیز رای را به سود وی اعلام و ذوب‌آهن را محکوم کرد.
با وجود گذشت چند سال از این اتفاق مسئولان باشگاه ذوب‌آهن مبلغ مورد نظر را آماده کرده‌اند و قرار است طی چند روز آینده به وی پرداخت کنند.
✅ تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و شهر خودرو مشهد مقدس در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود شهر خودرو به پایان رسید.
✅ اردوی تیم ملی بزرگسالان (بانوان و آقایان) رشته ریکرو از 23 شهریور تا 11 مهر ماه در سایت تخصصی تیراندازی با کمان برگزار می‌شود که امین پیرعلی، امیر یزدانی از اصفهان به تیم ملی دعوت شده‌اند.
✅ تیم فوتبال رضوانی در مرحله سوم جام حذفی و در ورزشگاه آرارات اصفهان میزبان پاس همدان بود که این بازی در پایان 120 دقیقه با نتیجه دو بر دو به پایان رسید و در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 5 به سود تیم پاس همدان به پایان رسید.
مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور
✅ تیم ملی بسکتبال کشورمان در آخرین بازی خود در جام جهانی بسکتبال که برای کسب یکی از رتبه‌های 21 تا 24 و صعود به المپیک بود به مصاف فیلیپین رفت و موفق شد با پیروزی در این دیدار راهی المپیک شود.
در نهایت این بازی با نتیجه 95 بر 75 به سود ایران تمام شد و با توجه به شکست چین مقابل نیجریه با نتیجه 86 بر 73 بسکتبال ایران برای دومین بار جواز صعود به المپیک را از آن خود کرد.

✅ پنجمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ژاپن به پایان رسید و  تیم ملی کاراته کشورمان در بخش مردان و بانوان پس از تیم ژاپن بر سکوی نایب‌قهرمانی قرار گرفت.
برای تیم ملی کشورمان در این پیکارها سارا بهمنیار، مدال طلا، ذبیح‌اله پورشیب و صالح اباذری مدال نقره، مجید حسن‌نیا و بهمن عسگری مدال‌های برنز را کسب کردند.
✅ اولین بازی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر سه‌شنبه شب مقابل هنگ کنگ برگزار می‌شود.
حضور در بندر پرماجرای هنگ کنگ سر آغاز سفر به جام جهانی 2022 است که برای اولین‌بار در آسیا و در همسایگی کشورمان برگزار خواهد شد، این نخستین تجربه رسمی ویلموتس با تیم ملی ایران در راه جام جهانی است.
✅ دور جدید تمرینات تیم ملی آب‌های آرام بانوان پس از مسابقات قهرمانی جهان در قالب ششمین مرحله اردوی آمادگی از روز یکشنبه 24 شهریورماه با هدف حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک قاره‌ای در دریاچه آزادی آغاز خواهد شد، این اردو در بخش کایاک و کانو با حضور 12 قایقران تا 26 مهر ماه ادامه پیدا خواهد کرد.
مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان
✅ در ادامه رقابت‌های فوتبال مقدماتی راه‌یابی به یورو 2020 تیم ملی فوتبال ایتالیا در خانه فنلاند مهمان بود؛ به بهانه برگزاری این دیدار فهرستی از بازیکنان دعوت شده به ترکیب آتزوری منتشر شده تا مشخص شود سهم کدام تیم‌های باشگاهی در ترکیب تیم ملی ایتالیا بیشتر است، بر این اساس 3 تیم اینترمیلان، رم و تورینو با 3 بازیکن بیشترین سهم را در ترکیب ایتالیا دارند.

✅ قله کی 2 که دومین قله بلند دنیا محسوب می‌شود تاکنون در زمستان صعود نشده و کوهنوردان معروف زیادی در حسرت فتح زمستانه آن هستند، سال گذشته کوهنوردانی از روسیه، قزاقستان، قرقیزستان و لهستان تلاش کردند، اما نتیجه‌ای در بر نداشت و حالا تعدادی دیگر قصد دارند امسال این کار را انجام دهند.
بر این اساس در این زمستان تیمی سه نفره بین‌المللی از نپال، ایسلند و چین می‌خواهند از مسیر «ابروزی» به این قله صعود کنند.
✅ تیم‌ ملی فوتبال اسپانیا در رقابت‌های مقدماتی راه‌یابی به یورو 2020 میزبان جزایر فارو است؛ به بهانه این دیدار 10 گلزن برتر تاریخ فوتبال اسپانیا منتشر شده است و نکته جالب حضور سرخیو راموس مدافع اسپانیایی در میان گلزنان برتر ماتادورها است.
داوید ویا با 59 گل زده برترین گلزن فوتبال اسپانیا است و در رده دوم رائول گونزالس قرار دارد. رائول 44 گل به ثمر رسانده است؛ فرناندو تورس با 38، داوید سیلوا با 35 و فرناندو هیرو با 29 گل زده در رده‌های بعدی قرار دارند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴