تاریخ انتشارجمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۰۲۵۲۲
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شهدا مظهر امیدواری بودند، گفت: اگر پیرو واقعی راه شهدا باشیم امروز در نبرد با دشمن و جنگ اقتصادی با امیدواری به خدا و استقامت در مسیر ولایت محکم می‌ایستیم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،محمد عبدالله پور در مراسم یادواره 15 شهید والامقام روستای طول لات و آزارکی بخش رحیم‌آباد رودسر در مسجد شهدای آزارکی اظهار کرد: جنس شهدا از نور است و از همه زوایا می‌توان این نور را دید.
وی با بیان اینکه همه کشورها دارای منشأ قدرتی بوده که این قدرت به یک‌چیز وابسته است، افزود: منشأ قدرت آمریکا علم، تکنولوژی و پول است که با این قدرت بر دنیا حکومت کرده و حتی نظام فکری‌شان را با این قدرت بر دنیا غالب می‌کنند.
فرمانده سپاه قدس گیلان شهدا را مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: شهدا قدرتمند هستند که می‌توان با تکیه به این قدرت، جلوی همه زورگویان عالم ایستادگی و مقاومت کرد و به پیروزی رسید.
وی با بیان اینکه شهدا بعد از شهادت تازه حیات واقعی‌شان شروع می‌شود، گفت: شهدا قدرت خود را از خدا می‌گیرند که می‌توانند ملت‌ها را بیدار کرده و انسان‌ها را از همه جای جهان دورهم جمع کنند.
عبدالله پور با اشاره به اینکه شهدا امروز کشورمان را مدیریت کرده و برای پیروزی‌های ما دعا می‌کنند، بیان کرد: از شهدا آموخته‌ایم که جلوی دشمن کم نیاوریم و اگر دنباله‌روی شهدا باشیم در هر نبردی با دشمن پیروزیم و این چیزی است که نظام سلطه و تمام استکبار عالمی نمی‌تواند درک کند.
وی با بیان اینکه در روایات اهل‌بیت (ع) و آیات قرآنی آمده که شهدا زنده بوده و نزد خدا ارتزاق می‌کنند، خاطرنشان کرد: خداوند می‌خواهد به ما بفهماند که هر که خدایی شود شکست‌ناپذیر است و قدرت ما هم از شهدا است.
فرمانده سپاه قدس گیلان شهدا را مظهر شجاعت و مقاومت خواند و تصریح کرد: شهدا حتی می‌دانند که چه زمانی به شهادت می‌رسند و آنچه شهدا را به این مقام رسانده اخلاص آن‌ها بوده که آن‌ها جاودانه و الهی کرده است.
وی با بیان اینکه شهدا همیشه در زمان حیات خود در گمنامی به سر می‌بردند، گفت: اما متأسفانه امروز برخلاف روش زندگی شهدا، ما همیشه می‌خواهیم که دیده شویم.
عبدالله پور با اشاره به اینکه شهدا مظهر امیدواری بودند، خاطرنشان کرد: اگر پیرو واقعی راه شهدا باشیم امروز در نبرد با دشمن و جنگ اقتصادی با امیدواری به خدا و استقامت در مسیر ولایت محکم می‌ایستیم و در مسیر رهنمودهای رهبری فتوا نمی‌دهیم تا به پیروزی برسیم.
فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم پیروی از ولایت‌فقیه افزود: اگر کسی می‌خواهد بفهمد که در مسیر شهداست باید خود را با معیارهای ولی‌فقیه تطبیق دهد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴