تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۰۲۰۸۶
امام جمعه زیراب از برگزاری پنجمین دوره اجتماع عظیم عاشوراییان این شهر با عنوان «لبیک یا حسین(ع)» روز 5 محرم در امام‌‌زاده عبدالحق(ع) خبر داد.
۰
plusresetminus
برگزاری پنجمین اجتماع عظیم عاشورائیان در زیراب سوادکوه
حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، از پنجمین سال اجتماع عظیم عاشورائیان با نام "لبیک یا حسین" در جوار حرم امام‌زاده عبدالحق علیه السلام زیراب خبر داد و افزود: این اجتماع در راستای ایجاد همدلی و وحدت بین هیئت‌های مذهبی است.

وی امام حسین علیه السلام را محور وحدت برشمرد و با بیان اینکه هر ساله شاهد برگزاری عزاداری باشکوه در مساجد، تکایا و هیئات مذهبی هستیم، گفت: اجتماع عاشوراییان شور حسینی بوده و موجب وحدت میان دسته‌جات عزاداری و هرچه باشکوه‌تر شدن عزاداری حسینی است.

امام جمعه زیراب با تأکید بر تبلیغ شریعت و دین، یکی از مظاهر تبلیغ را گردهمایی و تظاهرات عنوان کرد و افزود: اربعین تظاهرات و اعلام وجود شیعیان مبنی بر بیان این مطلب است که ما طرفداران و پیروان امام حسین علیه‌ا‌لسلام هستیم و در راستای مکتب او گام بر می‌داریم.

رضایی، امام حسین علیه السلام را مصلح جامعه بشری دانست و با بیان اینکه پیام ایشان عدالت، برادری، برابری، مبارزه با ستم و حمایت از مستضعفان بوده است، گفت: این پیام مورد پسند همه آزادمردان جهان است و وجود ایشان رهبر همه آزادمردان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴