شهردار کتالم و ساداتشهر اعلام کرد

راه‌اندازی 9 پارک محله در کتالم و ساداتشهر

تاریخ انتشاريکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۴۰۱۳۰۹
شهردار کتالم وسادات شهر گفت: 9 پارک محله‌ای در کتالم و ساداتشهر در آینده راه‌اندازی و در دهه فجر امسال دو پارک دیگر افتتاح می‌شود.
۰
plusresetminus
راه‌اندازی 9 پارک محله در کتالم و ساداتشهر
به گزارش بلاغ، مجتبی رضوانی در آیین بهره برداری از پروژه های کتالم و ساداتشهر در هفته دولت اظهار کرد: در سال ۹۸ حدودا 7 هزار و 326 متر مربع آسفالت در کوچه‌های خاکی انجام شد.

وی افزود: خیابان های شیعه کلایه، آدینه و پیازکش آسفالت شده است که ۱۴۰۰ متر مربع حجم آسفالت این پروژه بوده و در ادامه قرارداد با پیمانکار منعقد شده است.

شهردار کتالم و ساداتشهر تصریح کرد: هزینه ای به مبلغ ۲ میلیارد تومان در پروژه های هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این مسئول با بیان اینکه یک پارک محله ای با همکاری اداره ورزش و جوانان کلنگ‌زنی می شود تصریح کرد: دیواره حفاظتی، کانال هدایت آبهای سطحی و اتوماسیون اداری پروژه های شهرداری کتالم و ساداتشهر است که مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

رضوانی با اشاره به اینکه 9 پارک محله‌ای در کتالم و ساداتشهر راه‌اندازی می‌کنیم یادآور شد: در دهه فجر سال جاری ۲ پروژه پارک محله‌ای به بهره‌برداری می‌رسد و خیرین در راستای واگذاری زمین نقش بزرگی دارند.

عضو شورای اسلامی شهر رامسر نیز گفت: در راستای بهره‌وری سازمانی و مدیریت بهتر اتوماسیون اداری پیاده سازی می‌شود.

محمد غلامرضایی بیان کرد: در گذشته برخی نامه‌های شهرداری گم می‌‌شد که سبب اختلال در سیستم اداری بود و اتوماسیون اداری سبب صرفه‌جویی در وقت و هزینه خواهد شد.

وی افزود: با راه‌اندازی اتوماسیون اداری مکاتبات الکترونیکی انجام می‌شود و ارباب رجوع نامه‌ها را رصد و گردش کار ارائه می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر رامسر خاطر نشان کرد: گزارشات متنوع از اتوماسیون گرفته خواهد شد که فساد اداری کم می‌شود و ارباب رجوع کمتر با کارمند درگیر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴