امام جمعه موقت مرکز مازندران:

مردم نباید برای تهیه دارو رنج بکشند

تاریخ انتشارجمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۴۰۱۰۸۲
امام جمعه موقت مرکز مازندران گفت: مسئله سلامت، دارو و درمان از مشکلات جدی کشور است و سزاوار نیست مردم برای تهیه دارو رنج بکشند.
۰
plusresetminus
مردم نباید برای تهیه دارو رنج بکشند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه در جامعه دینی به‌سر‌می‌بریم و این جامعه دارای تعریف و هدف ویژه‌ای است، اظهار کرد: جامعه دینی به معنی جامعه دین محور، دین باور و دین‌مدار است و تمام شئون اجتماعی جامعه دینی در مسائل اعتقادی و رفتاری و اجتماعی بر پایه دین مقدس الهی است.

وی افزود: هدف دین تکامل انسان است و عزت دنیای انسان و سعادت آخرت انسان از جایگاه تکامل است که خداوند برای انسان تبیین کرده است.

امام جمعه موقت مرکز مازندران با بیان اینکه دین الهی اسلام، دنیا و آخرت را در کنار هم دارد تصریح کرد: نمایش بزرگی و عظمت خداوند از شاخصه‌های جامعه دینی است.

این مسئول اظهار کرد: هیچ صفتی نمی‌تواند خدا را محدود کند و خداوند اداره‌کننده دنیاست و کسی نمی‌تواند به چنین جایگاهی برسد.

یوسف‌پور با بیان اینکه خداوند جایگاهی دارد که هرکسی نمی‌تواند این جایگاه را درک کند افزود: مشکل اصلی جامعه جاهلیت این بود که خداوند را کوچک نشان می‌دادند و اکنون هم مشکل اصلی جامعه امروزی و مدرن هم با چنین تفکری است و دارای مشکل هستند.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت دوم تا هشتم شهریورماه گفت: در ایران اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور و در مازندران ۱۰۶ شهید ترور داریم که به دست آمریکا و گروهک منافقین به شهادت رسیدند.

امام جمعه موقت مرکز مازندران بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت به اقتصاد ، رونق تولید و قطع وابستگی از فروش نفت و مسئله حجاب اسلامی تاکید کردند.

این مسئول ادامه داد: اقتصاد کشور را چرخاندن و حل مشکلات را کلید زدن کار آسانی نیست و به همین منظور رهبری فرمودند چرخاندن کلید در قفل مشکلات اقتصادی آسان نیست اما باید آن را انجام داد.

یوسف‌پور گفت: مقام معظم رهبری فرمودند دشمن با جنگ نظامی و اقتصادی نمی‌تواند مردم را از پای دربیاورد و به جنگ فرهنگی روی آورد و ارزش‌های الهی و اخلاق و حجاب را زیرسوال می‌برد تا مردم را از دین الهی جدا کند.

وی خاطرنشان کرد: رهبری در دیدار با کابینه دولت فرمودند با ولنگاری نمی‌توانیم سازش کنیم و با ولنگاری فرهنگی مخالفت داریم و نسبت به آن بی‌تفاوت نیستیم چراکه بی‌حجابی بنیان خانواده را به هم می‌ریزد‌ و ام الفساد جامعه است.

امام جمعه موقت مرکز مازندران اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر بهترین اسوه و الگو در مسئله مدیریت در جامعه هستند و  طبق فرمایش رهبری مصداق بارز دلیری و شهادت و پرکاری هستند و مدیران ما هم باید این دو شهید را الگوی خود قرار دهند.

این مسئول اظهار کرد: انگلیس به نیابت از امریکا کشتی ایران را در آب‌های بین‌المللی توقیف کرد و خیال می‌کردند با توقیف کشتی، ایران عذرخواهی می‌کند و تقاضا بر آزادی کشتی دارند اما نیروی دریایی ایران با قدرت و اقتدار کشتی انگلیسی را توقیف کرد.

یوسف‌پور افزود: کشتی ایران آزاد شد و کشتی انگلیس هنوز در دست ایران است.

وی در بخش دیگری گفت: مسئله سلامت، دارو و درمان از مشکلات جدی کشور است و سزاوار نیست مردم برای تهیه دارو رنج بکشند و انتظارمان این است جامعه پزشکی به این مسئله توجه کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴