تصادف خودروی پراید با موتور سیکلت در محور گهرباران راکب موتورسیکلت را به کام مرگ کشاند؛ یکی از نکات قابل تامل در این حادثه تاخیر 45دقیقه‌ای اورژانس بر سر صحنه تصادف و انتقال بیمار با وانت به بیمارستان بوده است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،جاده گهرباران شهرستان میاندورود یکی از محورهای مرگبار کشور به شمار می‌رود که در ادامه سلسله تصادفات خود شب گذشته یکی دیگر از اهالی بخش گهرباران را به کام مرگ کشاند.
مردم شهرستان میاندورود در حالی شب گذشته شاهد تصادف مرگبار در این محور بودند که دو روز گذشته مقابل باغ وحش دشت‌ناز دو خودروی وانت پیکان و تیبا با یکدیگر برخورد کردند که خودروی تیبا با سرنشینانش در کانال پرآب حاشیه جاده منحرف شدند. (اینجا بخوانید)
در تصادف شب گذشته، خودروی پراید با موتور سیکلت در عبور روستای ورندان با یکدیگر برخورد کردند که راکب موتور سیکلت در این حادثه به شدت مصدوم شد و پس از ساعتی جان خود را از دست داد؛ این حادثه به زندگی شریف قاسمیان اهل روستای سوربن بخش گهرباران پایان داد.
*تاخیر 45دقیقه‌ای اورژانس
یکی از نکات قابل تامل در این حادثه، تاخیر 45 دقیقه‌ای اورژانس برای رسیدن به محل حادثه بود که شهروندان میاندورودی مصدوم این تصادف را با وانت پیکان به بیمارستان منتقل کردند!
به گفته منابع محلی تاخیر 45 دقیقه‌ای اورژانس به محل حادثه موجب درگیری بین مردم و عوامل اورژانس شد؛ شهروندان میاندورودی بر این باوردند مدت زمان حضور عوامل پایگاه اورژانس روستای ولوجا تا عبور روستای ورندان 10 دقیقه است اما چرا اورژانس پس از 45 دقیقه بر سر صحنه حضور یافته؟
*انتقال مصدوم با وانت به بیمارستان
حاضرین صحنه تصادف یکی از علت‌های مرگ این شهروند میاندورودی را تاخیر اورژانس برای رسیدن به محل حادثه و انتقال مصدوم با وانت پیکان به بیمارستان دانستند.

*انتقاد از بخشداری گهرباران
یکی از اهالی بخش گهرباران شهرستان میاندورود در این‌باره به خبرنگار فارس گفت: این اولین بار نیست که اورژانس 115 ولوجا با تاخیر بر سر صحنه تصادف حضور پیدا می‌کند بلکه دفعات قبل هم تاخیر داشته است.
رجب قاسمی با بیان اینکه این مسئله را بارها به مسئولان و بخشداری گهرباران گفتیم، اظهار کرد: چرا بخشداری گهرباران در این زمینه اقدامی نمی‌کند؟ چرا جان مردم برای آنها مهم نیست؟

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴