تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
کد مطلب : ۴۰۰۹۲۹
رئیس هیت سوارکاری شهرستان آمل از دومین دوره مسابقات سوارکاری در باشگاه کاسبین خبر داد.
۰
plusresetminus
آمل ظرفیت بالایی در ورزش سوارکاری دارد/برگزاری دومین دوره سوارکاری در آمل
عرفان آسیایی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان آمل در ورزش گفت: در تلاش هستیم تا با استفاده از وضعیت جغرافیایی و اقلیمی این شهرستان و با توجه به اینکه این پتانسیل را دارد تا بتواند همواره در همه عرصه های ورزشی تاثیرگذار باشد در سوارکاری نیز جایگاه خوبی بدست آوریم.

وی با بیان اهداف هیئت سوارکاری عنوان کرد: با وجودی که 2 ماه است رئیس این هیئت شدم، فعالیت های زیادی به منظور ترویج فرهنگ سوارکاری و آموزش صورت گرفته است.

آسیایی برگزاری مسابقات سوارکاری را بستری مناسب برای پیشبرد اهداف این هیئت دانست و افزود: در اولین دوره مسابقات سی نفر شرکت کردند و استقبال بی نظیری بود و  واکنش رسانه ای خوبی داشت که انتظارش را نداشتم.

وی از برگزاری دومین دوره مسابقات سوارکاری در باشگاه کاسبین اشاره کرد و گفت: اولین بار است در سطح مازندران به این حجم و کیفیت قرار است مسابقات در رده کودکان که در همه دوره در تهران سهمیه بندی آن انجام می شد، در آمل صورت گرفته شود.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان آمل از تمامی ارگان های که برای ورزش حمایت می کنند تشکر کرد و ادامه داد: این مساباقت با هماهنگی بقیه نهاد ها و حمایت های اداره ورزش انجام شده است.

وی در پایان با بیان تلاش ها و پوشش خبری در خور تحسین اصحاب رسانه، خاطرنشان کرد: رسانه ها در فرهنگ سازی می توانند تاثیر بسزایی داشته باشند و به فراگیری جامعه به سمت ورزش کمک کنند، حضور گسترده آنان در مسابقات برایم خیلی جالب بود، امیدوارم در این مسابقات که 6 شهریور برگزار می شود، باز هم کمک رسان هیت سوار کاری و ورزش آمل باشند.

این مراسم به مناسبت هفته دولت در 8 شهریور در باشگاه سواری کاسبین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴