تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۴۰۰۷۲۴
میانگذر شهید سید حسین آملی با حضور خانواده شهید سرافراز حسین آملی در ساری افتتاح شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،پروژه میانگذر شهید سید حسین آملی با موقعیت مکانی بلوار پاسداران تا بلوار امام روح الله که از سال ۱۳۹۷ آغاز شده بود بعد از ظهر امروز به بهره‌برداری رسید.

فرماندارساری در این مراسم اظهار کرد: امنیت امروزمان را مدیون خون شهدا هستیم واگر این ایثارگری‌ها را فراموش کنیم خودمان ضرر می‌کنیم.
عباس‌علی رضایی افزود: امیدوارم در حوزه عمرانی هر روز شاهد افتتاح پروژه‌های جدید باشیم و پروژه‌ها در ساری در موعد خود به بهره‌برداری برسد و مردم استفاده کنند.
این مسؤول خاطرنشان کرد: مدیران شهری با همدلی، وحدت شهر ساری را به جایگاهی که باید و در شان مردم و فهیم ساری است، برسانند و تمام اختلاف نظرات باید منتهی به وحدت شود.
رضایی بیان کرد: هماهنگی و تبادل نظر با دستگاه‌های نظارتی داشته باشید و به عنوان نماینده عالی دولت بر این باور هستم که هرجا مشورت کردیم کمتر دچار مشکل شدیم.
وی گفت: شاید در بحث تملک دارایی و بحث اعتبارات عمرانی نتوانیم در کنار شهرداری باشیم اما در بحث بازآفرینی شهری و مناطق آسیب‌پذیر و حاشیه شهر اعتبار خوبی داریم.
این مسؤول با اشاره به اینکه هر پروژه‌ای در مناطق بازآفرینی تعریف شود تامین اعتبار می‌شود، گفت: سال گذشته تخصیص اعتبار در تملک 57 درصد و توازن 30 درصد بوده است اما در بازآفرینی صد درصد اعتبار تخصیص یافت و و انتظارم این است که مسؤولان در این امر ورود پیدا کنند.
رئیس شورای شهر ساری نیز اظهار کرد: بیست متری میانگذر حد فاصل بلوار پاسداران مزین به نام زیبای شهید سیدحسین آملی شده است.
سید مسعود مدینه افزود: این پروژه با طول تقریبی هفت کیلومتر به جهت جلوگیری از مشکلات ترافیکی و بهبود و سهولت حمل و نقل در دستور کار شورای شهر ساری در دوره پنجم قرار گرفت.
این مسؤول خاطرنشان کرد: این پروژه در کمتر از یک سال با هزینه 4.5 میلیارد تومان در حوزه عمرانی و 1.5 میلیارد تومان در حوزه تملکات اتفاق افتاد.
رئیس شورای شهر ساری با اشاره به اینکه بهترین راه و عملی‌ترین راه مقابله با دشمن و استکبار خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: باید امیدآفرینی را در قلب مردم که ولی نعمت ما هستند، عملیاتی شود.
مدینه با بیان اینکه  در دو روز آینده مرمت مسجد جامع ساری به پایان می‌رسد و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: در پی آتش سوزی در مسجد جامع ساری، این مسجد به کمک دولت، شهرداری و شورای ساری و مسئولان ذی‌ربط بازسازی و در چند روز آینده افتتاح می‌شود.
رئیس شورای شهر ساری اعلام کرد: بزرگترین پارک بانوان کمتر از یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
مدینه در پایان گفت: بزرگترین پارک موزه دفاع مقدس کشور تا پایان شورای پنجم در سال ۹۹ به عنوان زیرساخت مسائل فرهنگی و فرهنگ شهادت در ساری افتتاح می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴