تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۰۰۶۵۴
دبیر ستاد برگزاری مراسم هفته دولت در خلیل‌آباد گفت: همزمان با هفته دولت، بهره‌برداری از شروع فعالیت کاری از 43 پروژه عمرانی، خدماتی و نیز کلنگ‌زنی 7 طرح انجام می‌شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،ریحانه شریعتی  در نشست خبری که در بخشداری این شهرستان برگزار شد، گفت: همزمان با هفته دولت، بهره‌برداری از شروع فعالیت کاری از 43 پروژه عمرانی، خدماتی و نیز کلنگ‌زنی 7 طرح انجام می‌شود.
دبیر ستاد برگزاری مراسم هفته دولت در خلیل‌آباد عمده طرح‌های هفته دولت را بهره‌برداری از ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان با 2 میلیارد تومان از اعتبارات ملی کشور، بهره‌برداری از دو اقامتگاه در بخش مرکزی و شش طراز هر کدام با 100 میلیون تومان دانست و اضافه کرد: پروژه‌های شرکت برق شامل توسعه فشار ضعیف شهری، احداث شبکه روشنایی معابر، ترمیم و اصلاح شبکه‌های روستایی همراه با نصب سه دستگاه پست در مجموع با اعتبار 955 میلیون تومان از جمله بخشی از این پروژه‌ها است.
وی ادامه داد: افتتاح طرح‌های جهاد کشاورزی از جمله، گازکشی تجمیعی مجتمع گلخانه‌ای، انتقال آب و پرواربندی گوسفندان در مجموع با صرف اعتبار یک میلیارد و200 میلیون تومان و بهره‌برداری ازطرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با  صرف هزینه‌ای بیش از 2.5 میلیارد تومان از اعتبارات دولتی و مشارکت مردم از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
دبیر ستاد برگزاری مراسم هفته دولت در خلیل‌آباد از افتتاح طرح‌های شهرداری با صرف هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد و 200 میلیون تومان خبر داد و افزود: بهره‌برداری از طرح‌های حوزه آموزش و پرورش با صرف هزینه بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون تومان است نیز همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.
شریعتی اظهار کرد: طرح‌های عمرانی در بخش ششطراز، اداره اوقاف، آبفای شهری، بهزیستی و اداره اوقاف و امور خیریه از دیگر پروژه‌ها است که در بخش مرکزی و ششطراز به مناسبت هفته دولت افتتاح و مورد بهره‌برداری  قرار می‌گیرد، همچنین، عملیات ساخت 7 طرح دیگر نیز آغاز می‌شود.
وی بیان کرد: در حال حاضر افتتاح طرح گازرسانی در روستاهای سعدالدین، جعفرآباد و مهدی‌آباد اعلام نشده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴