تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۰۰۵۹۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار گفت: حضور برخی از مسئولین در برنامه‌های فرهنگی کم رنگ است ولی در جشن‌هایی که برخی‌ها برگزار می‌کنند پررنگ می‌شود.
۰
plusresetminus
حضور برخی از مسئولان در برنامه‌های فرهنگی کم رنگ است
به گزارش بلاغ، مهرداد بابایی در پنجمین جلسه ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر شهرستان جویبار اظهار کرد: جلسات فرهنگی باید کاربردی و دقیق و جز مهمترین جلسات شهرستانی باشد و صرف فرمایشی نباشد.
 
وی افزود: چگونگی اجرای برنامه‌های مصوب شده در این جلسات باید در قالب یک ستاد و تقسیم مسئولیت صورت گیرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار با گلایه از برخی مدیران تصریح کرد: حضور برخی از مسئولین در برنامه‌های فرهنگی کم رنگ است ولی در جشن هایی که برخی‌ها برگزار می‌کنند پررنگ می‌شود.
 
بابایی از شهرداری‌های شهرستان جویبار خواست به فضاسازی محیطی در ایام و مناسبت‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند، البته همه ادارات نیز باید در این فضاسازی نقش داشته باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: برگزاری برخی برنامه‌ها و جشن‌ها باید با نظارت‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد و محتواهای مناسبی به مردم ارائه شود.
 
قربان متولی دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر جویبار نیز بااشاره به انجام پویش هرخانه یک بیرق عزای امام حسین(ع) اظهار کرد: پویش هر خانه و هر واحد صنفی یک پرچم عزای امام‌حسین (ع) می تواند در فضاسازی شهر کمک خوبی کند.
 
وی تصریح کرد: در ایام محرم باید در دسته روی‌ها پوشش برادران و خواهران مناسب ایام عزاداری باشد.
 
آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده امام جمعه جویبار نیز با اشاره به فرارسیدن ایام محرم دراین جلسه گفت: انقلاب اسلامی ایران و اقتدار نظام به برکت ماه محرم امام‌حسین(ع) است.
 
وی با بیان اینکه باید حرمت عزای امام‌حسین(ع) داشت اظهار کرد: وضعیت دختر و پسرها در ایام محرم مناسب نیست، بطوری که وضعیت آرایش‌ و پوشش‌ها در محرم بدتر می‌شود در حالی که باید حرمت عزای اباعبدالله الحسین(ع) داشت.
 
غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی جویبار نیز در این جلسه بر برگزاری همایشی با هیئت امنای مساجد، تکایا و شورای هیئت‌های مذهبی برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری‌ها و دسته‌روی‌ها در سطح شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴