تاریخ انتشارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۴۰۰۳۵۸
تیم بسکتبال بانوان جوانان منطقه آزاد اروند برای دفاع از عنوان قهرمانی خود کار سختی را در مسابقات قهرمانی کشور در پیش دارد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،تنور داغ رقابت‌های بسکتبال قهرمانی کشور در بخش بانوان و سپس آقایان آغاز شده و استان‌های مختلف کشور برای نشان دادن توان فنی خود گام به این دوره از رقابت‌ها گذاشته اند.
شهر آبادان نیز در بخش بانوان نوجوان میزبان این دوره از مسابقات است که پیش از این قرار بود با شرکت هشت استان برگزار شود اما به دلیل انصراف تیم‌های لرستان و سمنان، رتبه B کشور به میزبانی هیأت بسکتبال اروند با شرکت شش تیم چهارمحال و بختیاری، گیلان، یزد، کرمان، کردستان  و منطقه آزاد اروند از امروز آغاز شد.
در روز نخست این رقابت‌ها، ابتدا گیلان موفق شد قاطعانه از سد کردستان عبور کند، سپس منطقه آزاد اروند با استفاده از امتیاز میزبانی باخت سنگینی 60 بر 30  را بر چهار محال و بختیاری تحمیل کرد و در سومین دیدار روز نخست، کرمان داربی کویر نشینان را مقابل یزد به سود خود به پایان برد.
در دیدارهای فردا گیلان در نخستین دیدار روز دوم به مصاف چهار محال است، منطقه آزاد اروند در دومین دیدار میزبان یزد است، و کردستان به مصاف کرمان می‌رود.
با احتساب نتایج به دست آمده، سه تیم مدعی در این مسابقات برای کسب عنوان قهرمانی در رتبه B و صعود به جمع برترین های بسکتبال ایران به رقابت‌ خواهند پرداخت که به نظر می‌رسد، تیم‌های اروند،گیلان و کرمان سه رقیبی هستند که می‌تواند در ادامه برای یکدیگر دردسرساز باشند.
برای تعیین تکلیف قهرمان و تیم شایسته حضور در رتبه A کشور باید تا روز سه شنبه منتظر ماند که در این بین، منطقه آزاد اروند با داشتن امتیاز میزبانی، دارای بیشتری شانس برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴