مدیرکل کمیته امداد مازندران اعلام کرد

برپایی 11 قربانگاه ابراهیمی در مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۳۹۹۷۹۰
مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به برپایی 11 قربانگاه ابراهیمی در شهرستان‌های استان، گفت: در نکا حدود 30 رأس گوسفند و 270 کیلو گوشت میان 30 درصد از افراد نیازمند تحت پوشش این نهاد توزیع شد.
۰
plusresetminus
برپایی 11 قربانگاه ابراهیمی در مازندران
به گزارش بلاغ، رضا نوروزی در مراسم قربانی گوسفندان اهدایی به افراد تحت پوششش کمیته امداد شهرستان نکا با اشاره به برگزاری اولین قربانگاه ابراهیمی این نهاد در امامزاده عباس ساری در سال گذشته، اظهار کرد: باتوجه به استقبالی که صورت گرفته امسال در 11 شهرستان مازندران قربانگاه ابراهیمی برپا شده است.

وی افزود: امیدواریم با ترویجی که شد در سال آینده در تمام شهرستان‌های استان با محوریت خیرین این کار را ادامه دهیم چراکه در سال گذشته نزدیک به 20میلیارد ریال وجوهات و قربانی‌هایی بوده که مردم کمک کردند و تمامی آن میان نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران خاطرنشان کرد: امسال نیز با برنامه‌ریزی صورت گرفته و هماهنگی با شوراهای زکات در روستاها، خیرین اکرام، قربانگاه‌های ابراهیمی، مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه همسو با کمیته امداد، بیش از 100 درصد رشد پیش‌بینی شده است.

این مسئول اضافه کرد: خیلی از اقدامات قبل از عید قربان اتفاق افتاده و توزیع گوشت در بسیاری از شهرستان‌ها همچون ساری و میاندرود را داشتیم و امیدورایم در سال‌های بعد بتوانیم برای همه نیازمندان توزیع و سر سفره همه عزیزان ببریم.

وی گفت: یکی از پایگاه‌های فعال ما در مازندران شهرستان نکا بوده که با کمک خیرین و مردم شهرستان، حدود 30 رأس قربانی در این روز صورت گرفته و میان نیازمندان توزیع می‌گردد همچنین قبل از عید قربان نیز میان بیش از 100 خانواده نیازمند تحت پوشش این شهرستان گوشت توزیع شده است.

نوروزی تصریح کرد: میزان 270 کیلو گوشت میان نیازمندان این شهرستان توزیع شده که حدود 30 درصد از خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در نکا را شامل شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴