تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
کد مطلب : ۳۹۷۹۳۷
سفیر اتریش در ایران گفت: باید حق ایران از برخورداری از مراودات اقتصادی را جامه عمل بپوشانیم و هدف عمده این سفر، شناخت و درک بهتر از ظرفیت های موجود و همکاری های صورت گرفته در راستای توسعه است.
۰
plusresetminus
دنبال راهکاری برای رفع مشکلات برجام هستیم/ باید حق ایران از مراودات اقتصادی را جامه عمل بپوشانیم
به گزارش بلاغ، اشتفان شولتز امشب در نشست مشترک اقتصادی با محوریت توسعه گردشگری در فرمانداری رامسر با اظهار اینکه استان مازندران با ۳۸۰ کیلومتر ساحل مدیریت خوبی دارد اظهار کرد: رامسر با وجود کنوانسیون ۱۹۷۱ جهانی و شناخته شده و سبب پایداری اقتصاد و توسعه گردشگری شده است.

وی با بیان اینکه در پاسخ راهبردی به حواشی برجام، سفر به استانها و رایزنی با نمایندگان بنگاههای اقتصادی هدف سفر به مازندران است گفت: پاسخ اتریش به مشکلات برجام و اقدامات آمریکا این است که تا جایی که میتوانیم به استانها سفر کنیم و با برقراری ارتباط با بنگاه های اقتصادی به دنبال راهکاری در رفع این مشکلات هستیم.

سفیر اتریش در ایران ادامه بیان کرد: باید حق ایران از برخورداری از مراودات اقتصادی را جامه عمل بپوشانیم و هدف عمده این سفر، شناخت و درک بهتر از ظرفیت های موجود و همکاری های صورت گرفته در راستای توسعه است.

وی ادامه داد: اتریش کشور کوچکی است که ۹ میلیون نفر و کمتر از سه برابر استان مازندران جمعیت دارد و در سال گذشته  ۱۵۰ میلیون نفر مسافر شب اقامت داشته است که بر این اساس معاون رئیس جمهور ایران سمپوزیوم مشترکی برای توسعه گردشگری را مطرح کرده است.

اشتفان شولتز با اظهار اینکه در بخش کشاورزی سه پروژه در حال اجرا است که تمرکز عمده یکی از پروژه ها در بخش طیور و غذایی است گفت: همکاری در بخش صنایع چوب در استان مازندران و همکاریهای فرهنگی بین دو استان از جمله برنامه ها است.

وی با اشاره به برپایی۱۳۰ مراسم فرهنگی پیشنهاد داد: نمایشگاه های مشترک هفته فیلم اروپایی در استان مازندران برگزار شود و سازمان میراث فرهنگی و سفارت اتریش موارد را به صورت جزئی پیگیری کنند و با تسهیل روادید، شمار گردشگران دو کشور را افزایش دهند.

سفیر اتریش در ایران با اظهار اینکه روابط تاریخی ایران و اتریش به ۷۰۰ سال پیش برمی گردد گفت: حدود ۵۰۰ سال بین دو کشور شراکت وجود دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴