پیشکسوت والیبال ایران گفت: 90% اعضای مجمع نه ورزشی هستند و نه والیبالی بلکه فقط شاید گاهی در روزهای سیزده بدر در پارک‌ها والیبال بازی کرده‌ باشند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،اکبری نائینی در گفت‌وگو با خبرنگار درمورد اعلام زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات فدراسیون والیبال اظهار داشت: به نظر من انتخابات فدراسیون والیبال سال‌ها است که مهندسی می‌شود. بدون شک این دوره هم همچون ادوار گذشته مهندسی خواهد شد. هر شخصی را که وزارت ورزش و محمدرضا داورزنی دوست داشته باشند، انتخاب می‌شود و به فدراسیون خواهد رفت؛ مثل دوره قبل که احمد ضیایی که از دوستان نزدیک داورزنی بود انتخاب شد و بعد از مدتی به دلیل اینکه او «بله قربان‌گوی» خوبی نبود به بهانه بازنشستگی برکنار و داوری سرپرست شد.

وی ادامه داد: روسای هیأت‌ها نقش تعیین کننده‌ای در انتخابات فدراسیون دارند؛ البته به نظر من 90% این آقایان نه ورزشی هستند و نه والیبالی بلکه فقط شاید گاهی در روزهای سیزده بدر در پارک‌ها والیبال بازی کرده‌ باشند. اوضاع به قدری بد است که برخی از پیشکسوتان و والیبالیست‌های هر استان هم آقایان را به عنوان رئیس هیأت قبول ندارند. اینکه حالا چگونه این افراد می‌خواهند رئیس فدراسیون والیبال را انتخاب کنند سوالی است که نمی‌دانم چه کسی می تواند به آن پاسخ دهد. فکر می‌کنم به آنها دیکته می‌شود که به چه شخصی رای داده و چه کسی را انتخاب کنند.

پیشکسوت والیبال ایران درخصوص اظهارات اخیر داورزنی مبنی بر بازگشت احتمالی‌اش به فدراسیون والیبال، تصریح کرد: خواندم که داورزنی گفته بود اگر بتوانم دل مردم را شاد کنم چرا نباید به والیبال بازگردم. در این خصوص هم باید بگویم بهتر است وی در وزارت ورزش بماند و با معماری نوین خود رشته‌های ورزشی بیشتری را زیر نظر بگیرد تا مدال‌های بیشتری کسب کنیم و در نهایت دل تعداد زیادی از مردم ایران شاد شود!

نائینی درخصوص عملکرد افشین داوری، به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: عملکرد داوری کاملاً مشخص شد. با بازگشت کولاکوویچ و خوش‌خبر به تیم ملی بر همگان روشن شد که در واقع دستورات معمار والیبال نوین در فدراسیون اجرا می‌شود. به نظر من بهتر است اگر داوری علاقه دارد تا در یک فدراسیون خدمت کند به فدراسیون دوومیدانی برود. او خودش از دوومیدانی‌کاران بوده و فکر می‌کنم در آنجا موفق‌تر خواهد بود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲