تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
کد مطلب : ۳۹۷۵۲۸
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: یکی از راه های توسعه تولید خودروهای داخلی تعامل و همکاری با شرکت های دانش بنیان است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری در بازدید از نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید و پویش ملی نهضت ساخت داخل (ایران ساخت) با بیان اینکه رونق تولیدات داخلی منوط به حضور جوانان ایده پرداز است، گفت: تلاش متخصصان داخلی در حوزه حمل و نقل برای رونق دادن به تویدات داخلی و تحقق شعار امسال، امری واجب است.

وی با حضور در غرفه‌های خودروساز، توانمندی قطعه‌سازان داخلی را مطلوب توصیف کرد و خواستار تعامل و همکاری سازنده خودروسازان و شرکت‌های دانش بنیان شد.

منطقی معتقد است که یکی از نیازهای صنعت حمل و نقل هوشمندسازی این حوزه است و این هوشمندسازی جز با تعامل نهادهای مرتبط با حمل و نقل و استارتاپ ها و شرکت های خدماتی امکانپذیر نیست.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با مثبت ارزیابی کردن روند برگزاری نمایشگاه فرصت های ساخت داخل، رونق تولید، گفت: ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری بعد از اتمام نمایشگاه، مسئولیت ویژه‌ای را برای حمایت از شرکت های دانش بنیان برعهده دارد و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط میان استارتتپ‌ها و بخش‌های دولتی گامی موثر برای توسعه فناوری‌های نوین و حمایت از تولیدات داخلی بردارد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲