تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
کد مطلب : ۳۹۷۵۲۰
بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه «پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور» در سال تحصیلی 99-1398 اعتبارها و تسهیلاتی را به دانشجویان مستعد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی کشور اعطا می‌کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه «پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور» در سال تحصیلی 99-1398 اعتبارها و تسهیلاتی را به دانشجویان مستعد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی کشور اعطا می‌کند.

مهمترین نکات برای ثبت درخواست بهره‌مندی از پشتیبانی‌ها به این صورت اعلام شده است که دانشجویان هریک از دانشگا‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که واجد شرایط مذکور در شیوه‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی 99-1398 (کلیک کنید) هستند، می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه اطلاعاتی بنیاد (به نشانیsina.bmn.ir) ثبت کنند.

فرایند ثبت‌نام آن دسته از متقاضیانی که در حال حاضر دانشجو هستند، از پنجم تیرماه سال 1398 آغاز می‌شود.

دانشجویان باید اطلاعات خود را به همراه تصاویر و مدارک مربوطه، در سامانه سینا بارگذاری و یا به‌روزرسانی کنند. متقاضیان حداکثر تا پایان روز 15 مردادماه (غیرقابل تمدید) فرصت خواهند داشت گزینه «درخواست بررسی پرونده برای بهره‌مندی از پشتیبانی‌های دانشجویی» را در بخش «ثبت درخواست‌ها»ی سامانه انتخاب کنند. 

برای ارائه آخرین معدل (معدل فعلی)، نیاز به درج مستندات نیست؛ اما برای معدل کل مقاطع تحصیلی قبلی لازم است مستندات در سامانه ثبت شود.

زمان ثبت درخواست دانشجویان نوورود در هر یک از مقاطع تحصیلی، متعاقباً از طریق وبگاه بنیاد ملی نخبگان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بنیاد ملی نخبگان پس از بررسی درخواست‌ها و بر اساس ظرفیت سالیانه، نتیجه اولیه پذیرش متقاضیانی که بالاترین امتیاز را از مجموعه فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناورانه در مقایسه با سایر افراد کسب کرده‌اند را (صرفاً از طریق سامانه سینا) اعلام خواهد کرد.

با توجه به این‌که نتایج اولیه صرفاً بر اساس مدارک ادعایی مندرج در سامانه سینا اعلام خواهد شد، قویاً تأکید می‌شود متقاضیان، با مطالعه دقیق شیوه‌نامه و راهنماهای مرتبط، از بارگذاری اطلاعات نامعتبر و نامربوط در سامانه خودداری کنند. ضمناً در صورتی که در هر مرحله از بررسی‌ها مشخص شود که متقاضی آگاهانه اطلاعاتی نامعتبر و خلاف واقع بارگذاری کرده است، مطابق مقررات و ضوابط حقوقی بنیاد با وی برخورد خواهد شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲