تاریخ انتشارجمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۳۹۷۱۲۰
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با اشاره به اعمال جنگ‌های مختلف علیه ملت ایران گفت: استکبار تاکنون برای شکست انقلاب ۱۵۰ نوع جنگ را علیه ایران ازجمله جنگ اقتصادیِ اعمال کردند ولی موفق به شکست ایران نشدند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،سید ضیا الدین حزنی در مراسم یادواره ۱۰ شهید والامقام روستای سیاهکوچه در مسجد این روستا با بیان اینکه فرهنگ شهدا باید برای مردم بیان شود، اظهار کرد: در کشور شهدای گران‌قدری را تقدیم نظام کردیم که هرکدام دارای ویژگی‌های بسیار زیادی بودند که باید این ویژگی را برای مردم بازگو کرد.

وی با اشاره به اعمال جنگ‌های مختلف علیه ملت ایران گفت: استکبار تاکنون برای شکست انقلاب ۱۵۰ نوع جنگ را علیه ایران ازجمله جنگ اقتصادی اعمال کردند ولی موفق به شکست ایران نشدند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با اذعان به اینکه جوانان ما در دوران دفاع مقدس با فداکاری خود باعث اقتدار انقلاب شدند، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس تمام قدرت‌های دنیا علیه انقلاب بوده و برای شکست این نظام از هیچ تلاشی دریغ نکردند ولی جوانان انقلابی با تکیه‌بر نیروی ایمان، کاری کردند تا نسل‌های بعدی ملت ما را تحسین کنند.

حزنی یکی از دلایل پیروزی انقلاب را رهبری امام راحل (ره) دانست و افزود: در طول تاریخ تنها جنگی که اسمش مقدس است دوران دفاع مقدس بود، زیرا رهبری فقیه آن را رهبری کرده و این عامل مهم‌ترین نقش را در پیروزی ایران داشته است.

وی با تأکید بر شجاعت جوانان در دوران دفاع مقدس بیان کرد: یکی از  افتخارات ما در دوران دفاع مقدس پیروزی ایران در اکثر جنگ‌ها، دوران دفاع مقدس بوده چون جوانان ما در دفاع از ناموس و وطن از تمام هستی خود می‌گذرند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با اذعان به اینکه دوران دفاع مقدس، جنگ باطل علیه حق بوده است، گفت: دوران دفاع مقدس جنگ بین فقر و دارایی و کفر علیه حق بوده، زیرا تمام قدرت‌های دنیا تمام توان خود برای شکست ایران به کاربردند.

حزنی با اذعان به اینکه امام راحل (ره) در دوران دفاع مقدس جوانان را به حضور در جبهه مشتاق کرده بود، افزود: برای پیروزی در یک جنگ، مدیریت آن بسیار مهم است که امام راحل (ره)‌با مدیریت و‌ تدبیر خود جوانان را برای حضور در جبهه‌های جنگ مشتاق کرده و جوانان با حضور در جبهه باعث پیروزی نظام شدند.

وی با اشاره به نقش مردم در ماندگاری انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی نظامی است که در همه صنف‌ها ازجمله، استاندار، فرماندار، نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور، بازاری شهید داده که این مسئله نشان‌دهنده نقش مؤثر مردم در استقلال نظام است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با تأکید بر لزوم توجه مسؤولان به برگزاری مراسم یادواره شهدا خاطرنشان کرد: دشمن سعی دارد از هر روشی برای ناامید کردن جوانان نسبت به انقلاب استفاده کند و بهترین کار برای جلوگیری از انجام این کار برگزاری چنین مراسم‌هایی است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴