تاریخ انتشارجمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۳۹۳۱۰۷
امام جمعه بابل گفت: آمریکایی‌ها بدانند که هر وقت بخواهند به نظام اسلامی تعرضی کنند سیلی به‌مراتب سخت‌تر و قدتمندتر بر ملاج و صورت آن‌ها وارد خواهد آمدو این اقتدار نتیجه مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
۰
plusresetminus
سرنگون کردن پهپاد آمریکایی سیلی مقتدرانه ایران بود/ملت دعاگوی رهبر معظم انقلاب
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در جمع مومنین نمازگزار مصلی جمعه بابل با توجه دادن آحاد جامعه به تربیت اسلامی در مدارس اظهار کرد: از جمله مدارسی که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده، مدارس صدرای پسران و دختران است، من شاهد هستم که چه دانش‌آموزانی در این مدارس در حال پرورش هستند و چه قدر شایسته است خانواده‌های عزیز فرزندانشان را در این مدارس ثبت نام کنند تا از زوایای همه جانبه، مذهبی پرورش داده شود.

وی ضمن اشاره به وضعیت نامطلوب اقتصادی جامعه افزود: این روزها وضعیت اقتصادی خیلی نگران‌کننده است، هر ساعت و لحظه قیمت‌ها در حال بالا رفتن و رئیس‌جمهور فرمودند که تمام بدبختی‌ها و گرانی‌ها برای این است که وزارت بازرگانی نداریم.

امام‌جمعه بابل ادامه داد: آقایان هر روز بهانه تراشی برای کم‌کاریشان می‌کنند، می‌گویید رمز برطرف کردن مشکلات در تشکیل وزارت بازرگانی است و یک هفته‌ای اوضاع بهتر می‌شود، اگر واقعا راست می‌گویید در همین وزارت صمت برنامه‌ریزی کنید.

این مسئول تصریح کرد: تمام امور و مشکلات نتیجه بی‌تدبیری و رها کردن مسائل و مشکلات از سوی شما است، هر روز بهانه تراشی می‌کنند تا جامعه و رسانه‌ها را مشغول کنند.

حجت‌الاسلام روحانی گفت: برخی از عناصر مبتذل در حال گمانه‌زنی‌ها دنبال جانشین رهبری هستند، ملت ما دعاگوی رهبر معظم انقلاب هستند و امیدواریم که عمر رهبر معظم انقلاب را به مانند عمر خورشید قرار دهد تا مردم از نور آن استفاده کنند.

وی افزود: مردم نه تنها به‌فکر جانشین رهبری نیستند بلکه مردم منتظرند دولت و مجلس به‌دست عناصر حزب‌الله بیافتد و جانشینان خلف شما را ببینند تا از این نکبتی که امروز با آن به‌واسطه مدیریت این دسته از عناصر در کشور مواجه هستند، نجات پیدا کنند.

خطیب جمعه بابل با اشاره به سقوط مقتدرانه پهباد آمریکایی توسط نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد: آمریکائی‌ها با همه تجهیزات‌و دقتی که در این زمینه انجام دادندو این پهباد را فرستادند، در اولین لحظات رسیدن به مرزهای ایران، قدرتمندانه و با موشک او را منفجر کرده و عظمت نظام اسلامی را به آن‌ها نشان دادند.
روحانی ادامه داد: پهباد زده شده موجب شد که مسوولان آمریکایی از جمله رئیس سیا و رئیس کنگره در جلسه محرمانه‌‌ای نشستند تا ابعاد این مسئله را بررسی و برای آن‌ها این امر سنگین بود، کارشناسان مختلف در اظهار نظرهایشان با نهایت حیرت و تعجب سخن گفتند و آمریکایی‌ها مدعی هستند که این پهباد وارد مرزهای ایران نشد اما حقیقت این است که به‌محض ورود به مرزهای ایران این سیلی به گوش آن‌ها نواخته شد.

وی افزود: آن‌ها بعد از پاسخ قدرتمندانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی در گیجی بودند که این موشک و ساقط کردن پهباد آمریکایی‌ها آن‌ها را گیج‌تر کرد، موشک افسانه‌ای ایران آن‌ها را به زمین کشاند.

این مسئول تاکید کرد: آمریکایی‌ها بدانند که هر وقت بخواهند به نظام اسلامی تعرضی کنند سیلی به‌مراتب سخت‌تر و قدتمندتر بر ملاج و صورت آن‌ها وارد خواهد آمد، این‌ها را از سر حق‌شناسی می‌گویم که این اقتدار نتیجه مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه بابل خاطرنشان کرد: این تدبیر رهبر معظم انقلاب در جزئی‌ترین مسائل نظامی است که موجب اقتدار در نظام اسلامی شده و یادمان نرود ششم تیر ۱۳۶۰ سال‌روز سوءقصد به رهبر معظم انقلاب اسلامی است، خدای متعال اراده فرمود که رهبرمعظم انقلاب به سلامت عبورکند و ۳۰ سال است که کشتی پرتلاطم انقلاب با با این همه مشکلات با اقتدار پیش می‌رود و ملت ما باید قدردان و شاکر این نعمت بزرگ یعنی رهبری عزیز باشند.

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به برخی گمانه زنی‌ها برای تجزیه مازندران اظهار کرد: نغمه‌هایی شهرهای غرب مازندران را فرا گرفت که ساز جدایی از مازندران می‌زنند. مازندران یکپارچه است اما بی‌توجهی به غرب استان، عدم حضور و نظارت مدیران کل موجب شد که آن‌ها به فکر جدایی از مازندران هستد.

وی در پایان گفت: اگر تدبیر، توجه و تمرکز همراه با بنای حل مشکلات باشد، می‌توان مردم را در چارچوب درست در سطح مازندران نگه داشت و این مساله موجب دلگرمی را فراهم کند، تدبیری که در قالب فرمانداری ویژه تنها بر روی کاغذ و تابلو نشان داده شد و عملا این موضوع دیده نشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴