تاریخ انتشارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
کد مطلب : ۳۹۲۱۳۵
شهیدداوود ستاری در وصیت‌نامه خود آورده است: نسبت به آینده‌سازان مملکت اسلامی احساس مسؤولیت کنید و همه آنها با تربیت اسلامی آشنا و تربیت کنید به گونه‌ای که همیشه پشتیبان اسلام بوده و درصدد یادگیری مسائل اسلام باشند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید داوود ستاری

شهید داوود ستاری در تاریخ یکم مردادماه سال 47 در روستای زاغه شهر بهار به دنیا آمد. او پاسدار بود و زمان جنگ از طرف سپاه به عنوان فرمانده گروهان به جبهه اعزام شد؛ در نهایت در تاریخ نهم تیرماه سال 71 در روستای تازه‌آباد شهر جوانرود بر اثر ترکش مین به شهادت رسید. اکنون پیکر پاکش در گلزار شهدای روستای زاغه آرام گرفته است.

آنچه می‌خوانیم وصیت‌نامه شهید است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

به درگاه کبریا و با عظمت پروردگار سپاس می‌گذارم که ذات لایزالش جاوید است و دید کوتاه ما یارای دیدارش را ندارد و فکر کودک و کوچک ما از عهده تعریف و توصیفش برنمی‌آید. او جهان را به قدرت بی‌‌پایانش بیافرید و مشیت‌اش بنای خلقت فرو گذاشت، ابداع کرد، اختراع کرد و در این ابداع و اختراع به شرکت و مشورت کسی نیازمند نبود.

همچنان خدا را سپاس می‌گذارم که با بعثت بنده پرهیزگار و گرامی خود محمد(ص) بر ما منت گذاشت و دنیای تاریک ما را در فروغ این چراغ آسمانی روشن فرمود که امت‌های گذشته از این شرف که بر امت شده محروم بودند.

درود بر فرشتگان پروردگار، فرشتگان معصوم و مطیعی که خدا را درود گویند و یک لحظه از تسبیح و تقدس او غفلت نورزند و از ادای عبودیت خویش در پیشگاه الوهیت خدا کوتاهی نمی‌کنند.

پروردگارا! ارواح طیبه و طاهره کسانی که تو را به یگانگی پرستش کرده‌اند در جوار رحمت خویش خرسند و خشنود بدار، آنان که از پیامبران گرامی تو کلمه توحید شنیدند و لب به توحید گشودند،‌ آنان که براستی و درستی تو اعتراف کردند و در پیشگاه تو پیشانی اطاعت و عبادت بر خاک نهادند، آنان‌که از بدگویی دشمنان تو نهراسیدند و لجالت بت‌پرستان به ایمان استوارشان لحظه‌ای آنان را دچار تردید نکرد.

ای پروردگار بزرگ، فضل تو عیب‌ها را بپوشاند و گناهان را ببخشاید و مداراها به کار برد. خدای من در آن هنگام که به سوی تو سر برمی‌دارم ملکوت اعلای تو را از دیدگان خویش در ورای سه پرده پنهان می‌بینم و این سه پرده را هم خود با دست خویش بر آن آویخته‌ام.

با درود و سلام بر منجی عالم بشریت آقا امام زمان(عج) و درود و سلام به روح پرفتوح امام عزیزمان و درود و سلام به رهبر عزیزمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرمانده کل قوا و این یادگار امام و درود و سلام بر تمام امت حزب‌الله و رزمندگان و جانبازان انقلاب اسلامی ایران؛ عزیزانی که از هر چیز و زندگی خود در راه اهداف امام که همان پیاده کردن دستورات اسلام بوده دریغ نکردند و زجرهای زیادی در راه این اهداف مقدس تحمل نمودند.

اما شما ای امت اسلام همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید، وحدت خود را حفظ کنید و پشتیبان مسؤولان خدمتگزار که در راه پیاده کردن دستورات اسلام ناب محمدی(ص) تلاش می‌کنند،‌ باشید و نسبت به آینده‌سازان مملکت اسلامی احساس مسؤولیت بکنید و همه آنها با تربیت اسلامی آشنا و تربیت کنید به گونه‌ای که همیشه پشتیبان اسلام بوده و همیشه درصدد یادگیری مسائل اسلام باشند.

به تمام جوان‌ها سفارش می‌کنم که الگوی خود را بزرگان دین قرار دهند و به خواهران سفارش می‌کنم که الگوی خود را حضرت زهرا(س) قرار دهند و زینب‌گونه زندگی کنند؛ این سفارش اکید و مهم را از من بپذیرید که الگوی خود را زنان بی‌بند و بار غرب قرار ندهید که روزی پشیمان خواهند شد.

پدر و مادر عزیزم امیدوارم شما هم در مدت این 24 سال که زحمت را کشیده‌اید به بزرگواری خودتان ببخشید ان‌شا‌ءالله. اشتباهات مرا ببخشید و اما برادران و خواهران عزیزم تقاضا دارم که همیشه پشتیبان انقلاب که ادامه راه تمام پیامبران و امامان است باشید و اشتباهات این حقیر را ببخشید.

همسر گرامی‌ام امیدوارم که شما هم الگوی خودتان را کسی که هم‌نامتان است قرار دهید و سعی کنید که همیشه دستورات اسلام را در زندگی خود پیاده کنید و آقامحمد را را طبق دستور اسلام تربیت کنی. مرا حلال کنید.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴