تاریخ انتشاردوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۳۸۸۷۹۵
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: امروز انقلاب اسلامی علاوه بر اقتدار معنوی، اقتدار نظامی را نیز دارا است و این قدرت الهی باعث پیروزی در میدان های نبرد و عامل بازدارنده هر جنگي می شود.
۰
plusresetminus
اقتدار امروز جمهوری اسلامی مهم‌ترین عامل بازدارنده آغاز هر جنگی است
به گزارش بلاغ، سردار جمشید حجتی‌نیا در یادواره شهدای منطقه خانسر کتالم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: فتح خرمشهر از نظر وسعت و عملیات نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه حماسه های رزمندگان شهرستان رامسر در دوران دفاع مقدس برای جوانان روایت نشده است افزود: آن روزها رزمندگان برای دفاع و مبارزه نه امکانات کافی داشتند و نه آموزشی خاص دیده بودند اما به دل و جان خود در راه انقلاب اسلامی ایستادگی می کردند.

اين يادگار دفاع مقدس با اشاره به اینکه رزمندگان در جبهه ها با نان خشک افطار می کردند بیان کرد: امروز برخی ها می گویند سایه جنگ روی کشور است و می خواهند ترس از جنگ را در اذهان عمومی وارد کنند تا مجدداً به واسطه مدیریت افکار عمومی به مقاصد غرب زده خود برسند.

وی تصریح کرد: شهید این ماه امیرالمونین (ع) نشانه والای یک انسان کامل است که باید تلاش کنیم تا زوایای وجودی و معنوی این انسان بی نظیر در جهان خلقت را بیشتر تبیین و روشنگری داشته باشیم.

حجتی‌نیا یادآور شد: خداوند این عالم را با همه فراز و نشیب هایش مسخر انسان قرار داد تا این انسان به تکامل برسد.

وی در ادامه تاکید کرد: ابزار تکامل انسان کتاب های الهی و پیامبران هستند که بعد از پیامبر خاتم، قرآن و امامان معصوم، به عنوان الگویی برای ما معرفی شدند‌.

اين فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه امام حسین ع شهید جاوید است اظهار کرد: شهدای ما با اقتدای به اربابشان امروز الگوی جامعه ما هستند و می بینیم که پس از سالها هنوز برای آنان یادواره گرفته می شود و مقامشان مورد تکریم قرار می گیرد.

وی ترس و وادادگی برخی خواص را نشانه دنیاطلبی و عدم باور به نصرت الهی دانست و گفت: امروز برخی ها حرف از سایه جنگ می زنند که باید با قاطعیت گفت سایه جنگی وجود ندارد زیرا در دوران دفاع مقدس با آن امکانات کم و عدم آموزش های لازم ما پیروز شدیم، اکنون که انقلاب اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در جهان حضور دارد دشمنان هیج غلطی نمی توانند بکنند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: آن چیزی که ما را در دوران دفاع مقدس پیروز کرد ایمان و خلوص و ایثار رزمندگان بود.

حجتی نیا خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی داراي اقتدار معنوی و اقتدار نظامی است و این قدرت الهی باعث پیروزی در میدان های نبرد و عامل بازدارنده هر جنگي می شود.

وی با اشاره به بیانات محکم و آرامش بخش رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: امام جامعه ما گفت که جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد و باید بدانیم که ایشان این جملات را فقط برای سخنرانی کردن نمی گویند بلکه برای بشارت به ما و تقویت ایمان و باور همه بیان می کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان ضمن تاکید به مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن گفت: در فتنه ها مسیر را درست پیدا کنیم و در گرد و غبار فتنه ها با هوشیاری و تکیه بر ولایت راه خود را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴