تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۳۸۲۱۶۲
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، *جمعی از پیشکسوتان کشتی با حضور در بیمارستان بهمن از پرویز عرب پیشکسوت کشتی کشور عیادت کردند. پرویز سیروس‌پور مشاور عالی فدراسیون کشتی در امور اجرایی، عباس جدیدی قهرمان جهان و المپیک، ابوالفضل حسین‌پور، محمد مشهدی اسماعیل و حسین ثابتکار، پیشکسوتان کشتی با حضور در بیمارستان بهمن از پرویز عرب، پیشکسوت کشتی ایران و از هم‌دوره‌ای های جهان پهلوان تختی عیادت کردند. پرویز عرب از قهرمانان پیشین کشتی ایران چند روز پیش عمل جراحی قلب باز انجام داد.
*شمشیربازان ایران در مرحله یک سی و دوم جام جهانی ایتالیا با شکست برابر حریفان خود حذف شدند. در دومین از جام جهانی شمشیربازی ایتالیا، نمایندگان اسلحه سابر ایران در جدول ۶۴ نفره به رقابت پرداختند که علی پاکدامن، مجتبی عابدینی و محمد فتوحی در دور اول برابر حریفان خود شکست خوردند.نتایج نمایندگان ایران به شرح زیر است:*علی پاکدامن ۱۴ – آندری یاگودکا از اوکراین ۱۵ *مجتبی عابدینی ۱۳- تئودوسیو از رومانی ۱۵ *محمد فتوحی ۱۲ – درشویتز از آمریکا ۱۵.
*مهرزاد اسفندیاری فر درباره چگونگی قبول سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی چین تایپه اظهار کرد: در جریان بازی‌های آسیایی اندونزی که بنده به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران فعالیت داشتم به من این پیشنهاد را دادند که هدایت چین تایپه را بر عهده بگیرم. مذاکرات ادامه داشت تا اینکه بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان قرارداد ما با ایران به پایان رسید و در نهایت قرارداد را برای من ایمیل کردند و پس از توافق یکساله، نزدیک به یک هفته است که به چین تایپه آمده‌ام و کارم را شروع کردم.اسفندیاری فر درباره مبلغ قرارداد یکساله خود برای قبول سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی چین تایپه نیز گفت: میزان حقوق و دستمزد در ایران با چین تایپه اصلاً قابل قیاس نیست و فقط این را می‌توانم بگویم که ۳۰ تا ۴۰ برابر پولی را که در ایران می‌گرفتم در اینجا دریافت می‌کنم. این را فقط بخاطر این می گویم که مسئولان ورزش ایران بدانند کشوری مثل چین تایپه که هیچ جایگاهی در کشتی جهان ندارد تا چه حد به ورزشکاران و مربیانشان بها می‌دهند و به لحاظ امکانات بالاتر از ما قرار دارند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴