تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۳۵۸۵۴۵
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: برخی آرزوی برقراری ارتباط با آمریکا را در داخل و خارج از کشور داشتند و دارند، شهدا نرفتند که ما با آمریکا ارتباط برقرار کنیم.
۰
plusresetminus
شهدا نرفتند که ما با آمریکا ارتباط برقرار کنیم/دولت خروج ارز از کشور را به حداقل برساند
به گزارش بلاغ، آیت‌الله علی معلمی در همایش "پدران آسمانی" در جمع خانواده‌های معظم شهدای شهرستان بابل اظهار کرد: آنچه که همه ما را در این جا دور هم جمع کرده است شهدا بودند و باید از همه شهدا به‌ویژه شهدایی که انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند تقدیر کرد.
  
وی افزود: انبیاء الهی در طول تاریخ از سوی خدای رحمان ماموریت پیدا کردند تا شریعت و آیینی را تحقق بخشند اما می‌دانید که بعد از رفتن انبیاء رسالت آن‌ها و کاری که انجام دادند دستخوش آسیب و دگرگونی شد و این نبود مگر آن که مراقبت از دستاوردها انجام نشد.
     
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این نظام حاصل خون شهیدان است و بزرگ‌ترها و سالخوردگان می‌دانند که برای تحقق این نظام‌ اسلامی بر انقلابیون قبل از محقق شدن نقلاب اسلامی چه گذشت و در همین خطه شمال و شهر بابل خدا رحمت کند مرحوم آیت‌الله هادی روحانی را که چه‌ها در آن شرایط اختناق کشید.
    
این مسئول تصریح کرد: حتی در ایامی که امام نجف تبعید بود و طلبه‌های جوان مشتاق اندیشه امام به مجالس درس و بحث ایشان می رفتند برخی میانسالان داخل و خارج حوزه تن به برخی حرف‌ها نمی‌دادند و بحث تشکیل نظام و حکومت اسلامی مبتنی بر ولایت‌فقیه عادل که از سوی امام روح‌الله(ره) مطرح می‌شد را جدی نمی‌گرفتند وحتی احتمال حضور امام راحل را دیگر درایران نمی‌دادند.
  
معلمی با اشاره به وحدت امت در مبارزات انقلاب اسلامی گفت: همه اقشار جامعه برای انقلاب آمدند، همصدا و هم‌دل حضور پیدا کردند، ریشه این وحدت در مدیریت واحد و رهبری فرزانه چون امام راحل بود.
    
وی افزود: امام در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در سخنرانی‌ها تاکید کرد که اشتباه مشروطیت تکرار نشود و این همان بحث ولایت‌فقیه و کنار زدن رهبران مشروطیت بود، این اثر نفس و صداقت گفتار امام‌خمینی(ره) بود که قشرهای مختلف را به صحنه آورده بود و نفس این بزرگمرد تحولی در ایران ایجاد کرد.
     
انقلاب اسلامی بر دریایی از خون این مردم استوار است
امام‌ جمعه قائم‌شهر تاکید کرد: این انقلاب اسلامی بر دریایی از خون این مردم استوار است این نمی‌شود که ما توقع داشته باشیم که انقلاب ماندگار باشد اما برخی از افراد به انحراف کشیده نشوند، حتی امت رسول خدا هم این‌طور نبوند.
      
این مسئول ادامه داد: پدران، مادران، همسران‌و خانواده‌های شهدا به هیچ‌وجه در انقلاب اسلامی تردید نکنید حتی با برخی مشکلات، سختی‌ها و برخی جریانات اجتماعی چون انقلاب راه خودش را خواهد رفت.
  
معلمی با اشاره با ۲۰ فروردین سال‌روز قطع ارتباط با شیطان بزرگ اظهار کرد: این روزها یادآور سال‌روز قطع ارتباط با آمریکاست و امام راحل فرمود"این قطع رابطه یعنی دست برداشتن از سر مظلوم و ادامه رابطه یعنی سلطه و اگر آن اتفاق را جشن بگیریم رواست"، بله از همان روز تا به امروز برخی آرزوی برقراری این ارتباط را در داخل و خارج از کشور داشتند و دارند، شهدا نرفتند که ما با آمریکا ارتباط برقرار کنیم.
  
وی تصریح کرد: درست است در دوران دفاع‌مقدس حتی چیزهای عادی هم نمی‌توانستیم وارد کنیم چون شائبه استفاده نظامی داشت مثلا سیم خاردار ولی امروز به فضل الهی رسیدیم به جایی که موشک تولیدی جمهوری اسلامی ۷۰۰ کیلومتر را طی و به هدف می‌زند و حتی فراتر از ان نیز می‌تواند برود.
      
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: چطور می‌شود دانشمندان ما به نقطه‌ای رسیدند که چاره‌ای جز ترور برای ایادی شیطان بزرگ نگذاشتند اما امروز در چرخیدن چرخ‌های کارخانجات دچار مشکلات شدیم، چرا امروز از کالای خارجی حتی در لباسمان استفاده می‌کنیم، در زمان جنگ و تولید دانش هسته‌ای مدیریت متمرکز بود و تاثیری در آن نگذاشت ولی در سال‌های اخیر انتخابات مختلف باعث شد که مسئولان دسته‌ای وارد میدان شوند و اوضاع این‌طور شود.
     
این مسئول افزود: وقتی رهبری دم از خودکفایی می‌زند پس باید به آن عمل کرد چه می‌شود که در طول چند سال اخیر برای برجام این همه هزینه دادیم و خرج کردیم، هر سفری چقدر هزینه شد اگر این هزینه‌ها داخل کشور خرج ساختن و احیای کارخانه‌ها می‌شد و به خدا سوگند اگر نصف این تلاش‌ را برای تحقق اقتصاد مقاومتی می‌کردند الان آن‌ها(غربی‌ها) التماس می‌کردند بازار ایران را در اختیار بگیرند، ما همه چیز را رها کردیم و دل به آن‌ها بستیم این از نشانه‌های آخرالزمان است.
   
معلمی بیان کرد: امروز جامعه به سمتی رفته است که اگر کسی حقایق تلخ را صریح و تند ارایه کند می‌گویند افراطی است، هرگز تصور نمی‌شد روزی برسد در بین مدیران ایران آدم دوتابعیتی پیدا شود بله امروز این مسئله نتیجه حضور سرویس‌های بیگانه است که با این مساله و حضور خانواده‌های برخی آقایان در خارج امروز اربده می‌کشند، البته می‌دانند اگر جنگی علیه ایران اسلامی کنند کار به کجا می‌کشد و از آن خوف دارند اما سعی در از بین بردن و آلوده کردن نیروهای انقلاب دارند.
  
وی یادآور شد: وابستگان شهدا وظیفه مطالبه دارند، ‌مطالبه مفاد وصیت‌نامه شهدا و امام شهدا و باید ببینیم امورات جامعه طبق وصیت شهدا پیش می‌رود یا نه، اگر احساس کردیم مسیر مسیر امام و شهدا نیست باید فریاد کنیم و تذکر دهیم، بله نگه‌داشتن انقلاب سخت‌تر از بنیانگذاری و به ثمر رساندن آن است.
  
امام‌ جمعه قائم‌شهر با اشاره به مفاد وصیت‌نامه امام راحل در مورد استقلال در همه زمینه ها و تاکیدات رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: وصیت‌نامه امام وظیفه امروز و فردای ما را مشخص می‌کند و تاکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی و جهاد در راه محرومیت زدایی باید در همه امور مورد توجه قرار گیرد، چه می‌شود که برخی مسئولان با به چالش کشیدن کالای ایرانی کیفیت را فدای حرف مقام معظم رهبری می‌کنند، بله رهبری خود نیز بر کیفیت تاکید دارند.
   
دولت انقلابی باید سعی کند خروج ارز از کشور به حداقل برسد
این مسئول با اشاره به راهپیمایی تماشایی ۲۲ بهمن سال گذشته و کلام رهبری که بر عظمت آن از قبل تاکید داشتند افزود: مردم پای این انقلاب ایستاده‌اند و حماسه‌ها خلق کردند، باید کمر همت را محکم بست و تولید داخلی را حمایت کرد، امروزه برای وارد کردن اسباب‌بازی کودکان کشور داریم ارز پرداخت می‌کنیم شاید برای دولت تشریفاتی راحت باشد اما دولت انقلابی باید سعی کند خروج ارز از کشور به حداقل برسد فقط برای ضرورت باید انجام شود نه اینکه حتی برای تحصیل در کشورهایی که از نظر علمی از ما پایین‌تر هستند ارز کشور توسط برخی دانشجحویان خارج شود، مگر آموزش عالی ما چه کم دارد.
   
معلمی در پایان گفت: ما دین به انقلاب داریم و باید آن را بپردازیم، اگر دیدیم جایی خلاف بر وصییت شهدا و امام عمل می‌شود باید فریاد بزنیم و بیان کنیم، ملت تا به امروز همراهیشان را به نمایش گداشتند امیدواریم مدیران ما را برای حفظ اهداف انقلاب و آرمان‌های شهدا بیشتر همت و تلاش کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴