تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۳۵۳۸۲۱
در اولین روز از هفته درختکاری مراسمی با کاشت بیش از 500 اصله نهال در مسکن مهر نکا برگزار شد که مطالب مهمی را از مشکلات این مجموعه به نسبت پر جمعیت، در دل داشت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، در اولین روز از هفته درختکاری، به همت شهرداری و اداره منابع طبیعی نکا بیش از 500 اصله نهال از نوع صنوبر در محدوده ورودی مسکن مهر این شهرستان با حضور مسئولان و جمعی از دانش‌آموزان غرس شد.

در این مراسم سیدمهدی احمدی شهردار نکا از وقوع یک انقلاب در بخش فضای سبز این شهر خبر داد و اظهار کرد: در همین زمینه پروژه ورودی شهر نکا در این مسیر به‌زودی و از ابتدای سال جدید آغاز می‌شود.

 
 

وی افزود: برای انجام بهتر پروژه ورودی شهر نکا بنابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ابتدا کار را در مسکن مهر آغاز کردیم و بنا بر این است تا کار در مسکن مهر نیز به همین جا ختم نشود بلکه در فازهای بعدی در این مجموعه تا انتها ادامه پیدا کند.

شهردار نکا با بیان در دست بررسی قرار داشتن تعداد نهال مرود نیاز و نیروی لازم، خاطرنشان کرد: باید به غیر نهال درخت، نهال دیگری چون محبت، مهر و صداقت را نیز کاشت چراکه اگر در بین مسئولان و همه شهروندان نکایی چنین نهال‌هایی کاشته و بارور شود، قطعاً همه مشکلات حل می‌شود.

 
مشکلاتی که پشت درختان گم نمی‌شود

همچنین در این مراسم امام جماعت مسکن مهر نکا، این مجموعه را حسنه نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم  محروم این شهرستان برشمرد و اظهار کرد: تنها کارهای خداوند بی‌عیب بوده و اقدامات بشر بی‌عیب نیست، از سوی دیگر دولت‌ها نیز برآمده از رأی و نظر مردم هستند که مردم قدردان فعالیت‌ها هستند.

وی افزود: اما افرادی که به عنوان مسئول ادارات شهر نکا حضور دارند و بعضاً در این محفل نیستند، خواهشاً کارهایی که در حیطه آنها است به‌خوبی انجام دهند چراکه همه مردم نیاز به توجه دارند اما مردم مسکن مهر از ضعیف‌ترین اقشار جامعه هستند.

 
 

امام جماعت مسکن مهر نکا با بیان برخی از مشکلات این مجموعه، خاطرنشان کرد: ایرادات در بخش فاضلاب و خرابی آسانسورها تنها بخش کوچکی از مشکلات مهم این منطقه است و مهمتر از آن باید توجه کنیم که این مردم امنیت می‌خواهند.

این مسئول اضافه کرد: نوجوان و جوان‌های اینجا به گردن ما حق دارند و حتی اگر از زمین خاکی برای برنامه های ورزشی اقدام کنید این‌ها به همین مقدار نیز راضی هستند بنابراین محض رضای خدا کاری کنید.

وی گفت: شهدا برای دفاع از مردم رفتند و به فرموده امام راحل خدمت به مردم خدمت به خداوند است، خدمت به مردم، آبرو و پیشانی نظام است که اگر در زمین بماند باید خجالت بکشیم.

 
در کنار مردم و مسئولان تا رفع مشکلات

آغاز هفته درختکاری با غرس نهال در مجموعه بی‌روح  و سرشار از مشکلات مسکن مهر نکا اقدامی شایسته و نوید بخش روزهای بهتر برای این شهرک مسکونی در حاشیه شهرستان نکا است اما این مجموعه یقیناً دردهای مهمتری دارد که شنیدنی است.

 
 

البته نیز این اقدام را به فال نیک گرفته و در انتظار اقدامات مثبت تمام مسئولان نکا برای رفع مشکلات مجموعه مسکن مهر این شهرستان می‌مانیم تا در سال جدید بتوان شاهد شادابی مردم این منطقه در اثر برطرف شدن سختی‌های زندگی آن‌ها بود.

البته در آینده نزدیک بیشتر مسئولان را از مشکلات موجود و مرتبط با حوزه خدمت آن‌ها در مسکن مهر آشنا ساخته و تا رفع کامل مشکلات در کنار مردم و مسئولان پیگیر موضوعات خواهیم بود.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴