تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
کد مطلب : ۳۵۲۴۳۲
گروه جهادی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل با اعزام نیرو به کرمانشاه کار بازسازی بخشی از مناطق زلزله‌زده را آغاز کرده است.
۰
plusresetminus
مهرآفرینی جهادگران بسیج سازندگی بابل در بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه+ تصاویر
به گزارش بلاغ به نقل از بابل‌نوین، گروه جهادی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل برای بازسازی مناطق زلزله‌زده عازم کرمانشاه شدند و  کار خود را برای ساخت  واحد مسکونی در منطقه سرپل‌ذهاب آغاز کرد.
             
در نخستین مرحله اعزام این گروه، جهادگران در حال ساخت ۲۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی(ره) در شهرستان سرپل‌ذهاب هستند.
                
مسئول بسیج‌ سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل در گفت‌و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: اعتبار ساخت این۲۰ واحد مسکونی به ارزش هر واحد ۶۰ میلیون تومان و به ابعاد ۸۵ متر از سوی خیران این شهرستان تامین شد.
                 
یدالله‌ تقی‌پور افزود: فعالیت‌های بازسازی جهادگران بابلی ادامه دارد و اتمام ساخت واحدهای مسکونی در مراحل دیگر اعزام انجام می‌شود تا بتوانیم کمترین خدمت را به مردم قهرمان کرمانشاه که در دوران دفاع‌مقدس حماسه‌ها آفریدند انجام دهیم.
                 
وی ادامه داد: طی تفاهم‌نامه‌ای که بسیج سازندگی با کمیته امداد منعقد کرد، مسئولیت ساخت  ۳۵ واحد مسکونی نیز در سطح شهرستان بابل را در سال جاری برعهده دارد که از این تعداد ساخت ۱۲ واحد تا این لحظه به اتمام رسید و به خانواده‌های تحت‌پوشش کمیته‌ امداد بابل تحویل دادیم.
  
تقی‌پور در پایان از مردم خیر و نیک‌اندیش درخواست کرد تا با کمک‌های مادی و معنوی خود در جهت ساخت سرپناه  مسکونی برای این افراد در جهت تسکین دردهای ناشی از خسارت‌های انسانی و مادی به این مردم غیرتمند همت کنند.
                 
در این سفر جهادی در کنار نیروی کار خودجوش مردمی پنج نیروی متخصص، تکنسین و مهندس عمران برای خدمت به هموطنان زلزله‌زده کشور حضور دارند.

            

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴