تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۳۴۸۳۵۵
نایب‌رئیس شورای شهر ساری با اعلام نارضایتی از توزیع منابع مالی شهرداری، گفت: در سال گذشته تیم والیبال ساری 21 علی‌رغم طرفداران بی‌شمار به‌خاطر بی‌عدالتی در توزیع منابع مالی و لابی برخی اعضای شورای شهر حذف شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، علی‌اکبر ذلیکانی در گفت‌وگو با عصرساری، با بیان اینکه بعضی از افراد فقط به دنبال تخریب مدیریت شهر ساری هستند، اظهار کرد: بعضی‌ها بعد از گذشت 9 ماه هنوز از فضای انتخابات خارج نشده‌اند.

وی از نگاه تک‌بعدی مخالفان تیم مدیریت شهری ساری انتقاد کرد و افزود: آن‌هایی که به بدهی‌های شهرداری حساس هستند و می‌گویند شهرداری هزار میلیارد بدهکاری دارد، چرا در مورد بدهی سایر دستگاه‌ها مثل وزارت راهو شهرسازی و یا دولت حرفی نمی‌زنند؟

نایب‌رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه رقم واقعی بدهی شهرداری ساری زیر 250 میلیارد تومان است، تصریح کرد: باید از افرادی که ادعا می‌کنند شهرداری ساری هزار میلیارد بدهی دارد سوال کنیم این اعداد را از کجا آوردند و شهرداری ساری این رقم بدهی را تائید نکرده است.

ذلیکانی با اعلام نارضایتی از توزیع منابع مالی شهرداری، خاطرنشان کرد: در سال گذشته تیم والیبال ساری 21 علی‌رغم طرفداران بی‌شمار به‌خاطر بی‌عدالتی در توزیع منابع مالی و لابی برخی اعضای شورای شهر حذف شد، درحالی‌که کمک‌های مالی به تیم فوتسال شهروند ساری میلیاردی و خارج از اهداف ورزشی بود.

وی از مدیران و نمایندگان مجلس در جهت توسعه شهر ساری کمک خواست و اضافه کرد: تنها یکی از دو نماینده شهر ساری برای شهرداری مرجع است و مدیریت شهری هر کمکی از ایشان درخواست کردن نهایت کمک را انجام دادند.

عضو شورای شهر ساری در پایان گفت: تعامل بین عبوری و دامادی را در عمل ندیدیم ولی امیدوارم روابط خوبی بین این دو مدیر جوان ساری برقرار شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳