تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۳۴۸۰۴۷
استاندار مازندران توکل بر خدا و وحدت را دو عامل پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: در انقلاب همه یکی شدند که با یک‌رنگی، ایثار و از خودگذشتگی، برکت خدا نازل شد و پیروز شدیم.
۰
plusresetminus
توکل بر خدا و وحدت، دو عامل پیروزی انقلاب/ فشار از بیرون و گسست از درون، استراتژی دشمن علیه انقلاب است
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، محمد اسلامی در مراسم گرامیداشت سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهرستان نکا با اشاره به وضعیت نامطلوب کشور پیش از انقلاب، اظهار کرد: همه مقدرات، سیاست‌ها و کارکردها در کشور به عهده آمریکا بود.

وی افزود: شرایط کشور به گونه‌ای بود که موقعیت‌های حساس مملکت دست آنها بوده و در آستانه پیروزی انقلاب حداکثر پنجاه هزار مستشار آمریکایی در ایران فعالیت می‌کردند.
 
 
استاندار مازندران با بیان استقرار هر سه نیروی هوایی، دریایی و زمینی ارتش آمریکا پیش از انقلاب در ایران، خاطرنشان کرد: ‌آنها هرگز پیش‌بینی نمی‌کردند امام راحل بدون آنکه از سلاحی استفاده کند کشور را از دست آنها نجات دهد و وقتی هم که انقلاب پیروز شد تهدید به برگشتن می‌کردند.

این مسئول دشمنان را همچنان در پی ساقط کردن نظام توصیف و اضافه کرد: در طول این سال‌ها توطئه‌های گوناگونی وضع کردند اما هرگز تا به امروز به فکر امام، ظرفیت راه انقلاب و از همه مهمتر ظرفیت مردم پی‌نبردند.

انواع استراتژی‌ها علیه انقلاب اسلامی

اسلامی فشار از بیرون و گسست از درون را شعار استراتژیک دشمنان برشمرد و گفت: وقتی نا امید شدند به سراغ یک هدف و شعار رفتند و آن اینکه مردم را از حکومت جدا کنند برهمین اساس نیز فشار از بیرون را با استفاده از همه نیروهای بین‌المللی که داشتند به صورت قوی علیه ما استفاده کردند و برای گسست از درون نیز تحریم‌ها را وضع کردند.

وی با تأکید بر تلاش دشمنان در خدشه وارد کردن به مشروطیت نظام و نشان دادن عدم تصمیم‌گیری مردم در آن، تصریح کرد: کدام نظام در دنیا به اندازه ما همه امور را به انتخاب مردم گره زده تا جایی که ساختار و رأی را ملت تعیین کرده و همه مسئولان با آرای مردم به خدمت گرفته می‌شوند.
 
 
استاندار مازندران افزود: فشار را در بحث عدم مقبولیت نظام گذاشتند و با بهترین ابزار یعنی تحریم سعی کردند تا بتوانند شبکه‌های غیر رسمی خود را جایگزین کانال‌های رسمی کنند که خیلی از فسادهای مالی که لطمه سنگینی نیز به حیثیت نظام اسلامی زد از طریق همین کانال های فرعی بوده و نباید ساده از این مسائل گذشت.

این مسئول ادامه داد: این جریانات و کانال‌های غیر رسمی که زاییده تحریم بود، راهی بود که آمریکایی‌ها انتخاب کردند برای اینکه بتوانند اگر نتوانستند مشروطیت نظام را زیر سوال ببرند مقبولیت را خدشه‌دار کنند.

صاحب پرچم با عزت در دنیا

اسلامی اضافه کرد: امروز شرایط ما به گونه‌ای است که ۳۹ سال را پشت سر گذاشتیم و مهم‌ترین اتفاقی که در کشور افتاده، اهداف، سیاست‌ها و تصمیماتی که در کشور اتخاذ شده همگی توسط خود ما گرفته شد و کس دیگری دخالت نکرده است.

وی توقف را نتیجه کار بسیاری از ابرقدرت‌ها در اثر نفوذ آمریکا در کشور آنان خواند و گفت: اقتدار و استقلالی که نظام جمهوری دارد به گونه‌ای است که کسی نمی‌تواند در نظر و اراده ما دخالت کند پس این را باید شکرگزار باشیم که به برکت انقلاب نصیب‌ ما شده است.
 
استاندار مازندران با اشاره به اینکه عزت و خودکفایی بدون هزینه به دست نمی‌آید، اظهار کرد: امروز ما به لطف خدا، همت مردم و خون شهدا صاحب پرچم با عزت در دنیا هستیم.

این مسئول توکل بر خدا و وحدت را دو عامل پیروزی و موفقیت انقلاب تا امروز دانست و افزود: در انقلاب همه یکی شدند که با یک‌رنگی، یک‌دلی، هماهنگی، همکاری، ایثار و از خودگذشتگی، برکت خدا نازل شد و پیروز شدیم و در ادامه راه انقلاب نیز باید یکدل، همگام و منسجم باشیم تا برکت خدا نازل شده و بتوانیم به موفقیت بزرگتر دست پیدا کنیم.

ورود به منطقه ممنوعه خلاف میل ابرقدرت‌ها

اسلامی با بیان ورود جمهوری اسلامی به عرصه‌های ممنوعه کشورهای پیشرفته در علم و فناوری، یادآور شد: امروز پنج عنصر تمدنی و قدرت‌ساز در دنیا به طور شاخص در حوزه علوم شناخته شدند که شامل هوافضا، هسته‌ای، علوم و فناوری ارتباطات، نانو تکنولوژی و تکنولوژی زیستی می‌شود و قدرت آینده در این علوم است.

وی اضافه کرد: در هرم مشاغل، ایرانی‌ها را در رأس هرم ورود نمی‌دهند اما ما خود امروزه در این بخش‌ها صاحب مقام هستیم و به دانشی که به آنها محتاج نیستیم رسیده‌ایم.

استاندار مازندران گفت: ما وارد مناطق ممنوعه شدیم و این افتخار نیز دارد چراکه هزینه‌اش را هم دادیم که ازجمله آن ترور دانشمندان هسته‌ای ما بوده چون نمی‌خواهند ما به قدرت برسیم و این‌ها مرز مشخص بین ما و استکبار است.
 
 
این مسئول در ادامه ضمن فراوان توصیف کردن توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی در طول 39 سال از عمر آن، آخرین توطئه علیه کشور را تجزیه ایران و کشورهای منطقه برشمرد و گفت: آنها گروه‌های اجیر شده را به سرزمین‌هایی آوردند که به واسطه آنها می‌خواستند بر منطقه سلطه یابند.

اسلامی گفت: بی‌شرمی و گستاخی آن‌ها برای تعدی به حق مردم آشکار است و ما نیز باید هوشیار باشیم که این طرح‌ها همچنان در دستور کار آنها قرار دارد اما با تلاش‌ها و درایت رهبر این توطعه‌ها تاکنون در نطفه خفه شده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴