تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
کد مطلب : ۳۴۷۵۵۳
روابط عمومی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیانیه ای را به مناسبت سال روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه فجر منتشر کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، در بیانیه روابط عمومی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، به مناسبت 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب پرشکوه اسلامی ،سی و نهمین سال حیات پرافتخار خود را پشت سر می گذارد و به رغم اراده بدخواهان و دشمنان ،چهل ساله می شود.

مسیر نورانی که پشت سر گذاشتیم، سرشار از امیدها و بیم ها،تلخی ها وشیرینی ها،رویش ها و ریزش ها و حوادث درس آموز و عبرت انگیز بود.

با هدایتهای امام راحل عظیم الشان(رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) و مقام معظم رهبری(دامت برکاته) و پیشتازی روحانیت انقلابی و همراهی نخبگان و اندیشمندان جامعه و مشارکت آگاهانه و همراه با بصیرت مردم مومن وانقلابی، قله های افتخار و شکوه را در بسیاری از عرصه های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی در نوردیدیم و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را در نصاب فرازمند و مقبولش در پیش روی جهانیان قرار دادیم.

چرا اقدام امام جمعه تبریز مورد توجه قرار گرفت؟

تداوم انقلاب اسلامی از رهگذر عمل به رهنمودهای امام راحل می‌گذرد

عکس/ دیدار رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمه با مراجع تقلید

در این سی ونه سال،ودر مسیر مستقیم اما پر از سنگلاخ حادثه ها وتوطئه ها،نیرنگ ها و دشمنی های رنگارنگ دشمن و جهالت مدعیان دوستی و همراهی، از راه بازنماندیم و شجره ی طیبه انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی روز به روز تنومند تر شد.

یکی از مهمترین شاخصهای توفیق انقلاب اسلامی در این چهار دهه،حضور پررنگ و معنادار نسلهای اول و دوم وسوم و چهارم انقلاب در عرصه های حضور آگاهانه است.

مجاهدت شهدا و رزمندگان مدافع انقلاب، از سال ۵۸ تاکنون و در دفاع از حرم اهل بیت و حریم ارزش های انقلاب اسلامی گواه صادق این مدعا است.

با این همه، تلخی ها و کاستی ها و ناکامی ها هم در مسیر راهمان بوده و هست.

کاستی هایی که محصول دشمنی دشمنان و غفلت ها و ناآگاهی برخی دوستان است، و باید آنها را به درستی دید و به چشم آورد و برای آن چالشها و رفع آنها در راه نورانی فرا رویمان، با امید وتوکل و وحدت، برمحور ولایت فقیه، در جهت حفظ منافع انقلابی و سرمایه های ملی پیش رفت.

اکنون و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ،و در ایامی که از عطر نام و توسل به حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (سلام الله علیها) سرشار است، برای بزرگترین و مردمی ترین جشن پیروزی در جهان ، در روز ۲۲ بهمن حاضر خواهیم شد.

ائمه بزرگوار جمعه(دامت افاضاتهم) که مشاعل هدایت ناس و پیشتازان دفاع از انقلاب اسلامی و حقوق حقه ومطالبات مردم بوده وهستند، مانند همیشه با استفاده از فرصت خطبه های نماز جمعه و فراخوان های منطقه ای ، با جلب  وحدت و همدلی بیشتر مسئولین و گروههای مردمی و انقلابی، زمینه سازان حماسه بزرگ دیگری در آستانه سال چهلم انقلاب اسلامی خواهند بودو با وجود بی مهری ها و مواضع دور از انصاف برخی افراد نسبت به نهاد مقدس نماز جمعه، با مغتنم دانستن نقدهای خیرخواهانه، خطبه های نماز جمعه را مانند همیشه تبدیل به مظهر وحدت و نماد همبستگی ملی کرده و نوک پیکان سخنان وشعارهای خود را متوجه آمریکا و صهیونیسم جهانی خواهند کرد.

بدیهی است نهاد شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، در فرصت مقتضی، تدابیر لازم را در دفاع از این نهاد انقلابی و بالنده ،اتخاذ خواهد کرد. انشاءالله

والسلام علی عبادالله الصالحین

منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴